۵۳۸۰۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پروین: باید هوای مهدی طارمی را داشته باشیم

علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس اعتقاد دارد پرسپولیس همچنان شانس صعود دارد.

وبسایت نود: علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس اعتقاد دارد پرسپولیس همچنان شانس صعود دارد.

علی پروین پیرامون تغیرات احتمالی تیم پرسپولیس گفت: من در این مدت اخیر هیچ مصاحبه ای نداشتم و تمام مصاحبه هایی که منتشر شده است کذب است و من با هیچ رسانه ای صحبت نکرده ام و خودم را قاطی مسائل مدیریتی نمیکنم و امیدوار هستم که اتفاقاتی رخ دهد که به سود پرسپولیس باشد.

پروین درباره گمانه زنی ها که او عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس خواهد بود اظهار داشت : من درباره این مسائل صحبت نمیکنم و فقط برای پرسپولیس آرزوی موفقیت میکنم و حرفی دیگر در این زمینه ندارم .

پروین درباره بازی پرسپولیس و لخویا گفت : نبود هواداران در این مسابقه آزار دهنده بود ، افسوس که پرسپولیس هوادارانش را نداشت ، به عقیده من فدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه سخت گیری کرد ، برانکو حرف خوبی زد که فیفا و یوفا تماشاگران را محروم نمیکنند ، اگر در این بازی پرسپولیس محروم نبود پر تماشاچی ترین بازی فصل انجام میشد .

وی ادامه داد : پرسپولیس موقعیت های خیلی زیادی از دست داد و حتی می توانست کار لخویا را در تهران یکسره کند اما با این حال نباید نا امید بود و همچنان یک ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده است ، ما نشان دادیم که از نطر فنی از تیم حریف برتر هستیم ، هرچند که تیم لخویا هم از نظر فنی تیم بسیار خوبی است.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد پنالتی که مهدی طارمی خراب کرد اظهار داشت : بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب میکنند ، مهدی طارمی از این مسئله ناراحت است و باید هوای او را داشت تا بتواند روحیه خود را بازگرداند و بتواند در بازی برگشت جبران کند .

او در ادامه صحبت هایش اشاره ای به بازی استقلال و العین داشت و گفت : می توان به صعود استقلال امیدوار بود ، آرزو دارم تا هر ۳ نماینده ایران راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

پروین در پایان درباره انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تراکتورسازی گفت : یحیی را دوست دارم ، امیدوارم در تراکتور موفق باشد و مسئولان این تیم از گل محمدی حمایت کنند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج