۵۳۷۶۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والورده به یک‌قدمی نوکمپ رسید

سرمربی تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو که گزینه هدایت بارسلونا است از قرمزوسفیدپوشان باسک جدا شد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه اتلتیک بیلبائو اعلام کرد که ارنستو والورده که کاندیدای اصلی هدایت تیم فوتبال بارسلونا است، فصل آینده باسکی‌ها را هدایت نخواهد کرد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در پایان فصل جاری به دوران سه ساله حضورش در این تیم پایان می‌دهد و شنیده‌ها حاکی از آن است که والورده جانشین او خواهد شد. باشگاه بارسلونا هنوز این موضوع را اعلام رسمی نکرده اما از معرفی جانشین انریکه در در تاریخ ۲۹ می (هشتم خرداد) خبر داده است.

اگرچه قرارداد والورده با بیلبائو در پایان این فصل منقضی شده است اما عدم تمایل او برای تمدید این قرارداد می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک شدنش به نوکمپ باشد.

طبق اعلام باشگاه اتلتیک بیلبائو امروز (چهارشنبه) والورده امروز یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند تا جدایی‌اش را از باسکی‌ها تأیید کند.

والورده که یکی از بازیکنان سابق بارسلونا است و در دوره دوساله حضورش در این تیم، افتخاراتی همچون جام در جام اروپا و جام حذفی اسپانیا را کسب کرد، سال ۲۰۱۳ برای دومین بار هدایت اتلتیک بیلبائو را برعهده گرفت و سال ۲۰۱۵ در سوپرجام اسپانیا با غلبه بر بارسلونا با نتیجه ۵ بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، اولین جام قهرمانی را برای بیلبائو بعد از سه دهه به ارمغان آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج