۵۳۶۹۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نقی‌زاده: با این شرایط در گسترش نمی‌مانم

به عنوان بازیکنی که در بیشتر بازی‌ها به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت عملکرد قابل قبولی را از خود به جا گذاشت.

ایران ورزشی: به عنوان بازیکنی که در بیشتر بازی‌ها به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت عملکرد قابل قبولی را از خود به جا گذاشت. علیرضا نقی‌زاده شاید اگر در بازی چهارم مقابل ذوب‌آهن اخراج نمی‌شد مثل ۲۸ مسابقه دیگر در تمام مسابقات بازی می‌کرد. این بازیکن دو گل برای گسترش زد که هر دو گل هم به استقلال تهران بود و مانع شکست تیمش شد.

نقی‌زاده با اینکه از شرایط باشگاه به لحاظ سخت‌افزاری رضایت دارد اما مدعی است که اگر مطالباتش را دریافت نکند و مشکلات مالی مثل فصل گذشته باشد از این تیم جدا می‌شود. بدون تردید لوکا بوناچیچ هم دوست ندارد یکی از نفرات اصلی تیمش را از دست بدهد.

تیم گسترش فولاد از معدود تیم‌هایی بود که به لحاظ بازیکن مشکل خاصی نداشت. تقریبا نفرات اصلی حفظ و چند بازیکن مطرح هم اضافه شدند. شما عملکرد تیمتان را در لیگ شانزدهم چطور ارزیابی می‌کنید؟

همانطور که شما گفتید تیم ما از نظر مهره و به لحاظ ساختاری در شرایط خوبی قرار داشت به طوری که می‌توانست جایگاه پنجم یا ششم را به خود اختصاص دهد. در اوایل فصل به دلیل هماهنگ نبودن فراز و نشیب‌هایی داشتیم و مشکلاتی هم وجود داشت که مانع نتیجه گرفتن ما شد.

چه مشکلاتی؟

به بعضی موارد اشاره نمی‌کنم. شما نگاه کنید ما پنج، شش بازی را بعد از دقیقه ۸۵ از دست دادیم که اگر دو، سه بازی را در همان دقایق حفظ می‌کردیم شاید الان جزو چهار تیم بودیم.

بازیکنان خوبی هم در ابتدای فصل جذب کردید اما بعضی از آنها به لحاظ فنی انتظارات را برآورده نکردند.

همینطور است. امروز در فوتبال حرفه‌ای اسم بازیکن حرف دوم و سوم را می‌زند و خیلی جوان‌ترها هستند که کارآیی بیشتری دارند. در واقع ملاک آمادگی جسمانی و خوب تمرین کردن است. من یک مثال می‌زنم؛ شما استقلال تهران را دیدید که در نیم‌فصل اول چه نتایجی داشت و در نیم‌فصل دوم با جوان‌ترهایش چقدر خوب نتیجه گرفت.

شما هم که امسال دو گل زدید و آن دو گل هم به استقلال بود.

من سال گذشته هم به پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی گل زده بودم و امسال هم دوباره به استقلال گل زدم. خدا را شکر به تیم‌های پرطرفدار خوب گل می‌زنم که این ماحصل تلاش تمام بازیکنان است. فرقی هم نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنم.

از عملکردت راضی هستی؟

اگر تعریف از خود نباشد من از عملکردم رضایت دارم ضمن اینکه کادر فنی و باشگاه هم چنین نظری داشتند. البته من در بیشتر بازی‌ها هافبک دفاعی بودم و چند مسابقه که کمی جلوتر آمدم هم گل زدم هم پاس گل دادم.

در بازی با ذوب‌آهن اخراج شدی اما قبل و بعد از آن جزو نفرات اصلی بودی، چطور آمادگی‌ات را حفظ کردی؟

من در آن بازی وقتی داور خطا گرفت به زبان ترکی به بازیکنان گفتم که خطا به نفع ما بود اما داور تصور کرد که من توهین کردم در حالی که اینطور نبود. من تغذیه و استراحتم خوب بود از طرفی دکتر نجفی که یکی از بهترین بدنسازان کشورمان است میزان آمادگی بازیکنان را در شرایط خوبی قرار داده بود.

تیم شما همانطور که شروع خوبی نداشت نتایج ضعیفی هم در پایان فصل به دست آورد. دلیل این مهم چه بود؟

امسال از معدود سال‌هایی بود که ما به لحاظ مالی خیلی اذیت شدیم. به هر حال این مساله روی تمرکز تیم تاثیر منفی می‌گذارد.

یعنی مشکل بدنی نداشتید؟

اصلا، ما فقط تمرکز لازم را نداشتیم.

اما بیشترین گل‌های خورده شما در 15 دقیقه پایانی بود.

من که گفتم بعد از دقیقه ۸۵ گل‌هایی دریافت کردیم که امتیازهای باارزشی را از ما گرفت که دلیل اصلی‌اش همان نداشتن تمرکز بود.

تعطیلات لیگ چقدر در نتایج شما تاثیر داشت؟

خیلی زیاد. همین که ما به مرز آمادگی تیمی می‌رسیدیم لیگ تعطیل می‌شد و باید دوباره بدنسازی انجام می‌دادیم و خودمان را در شرایط مسابقه حفظ می‌کردیم. این مساله خیلی تیم ما را اذیت کرد.

مثل خیلی از تیم‌ها در بازی‌های خانگی بیشتر امتیاز گرفتید چرا؟

به نظر من زمین های نامناسب در اکثر شهرها باعث می‌شد برای ما که تیمی تاکتیکی هستیم و فوتبال را روی زمین بازی می‌کنیم مشکل ایجاد کند. همانطور که اشاره کردم باشگاه ما به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار خوب است و زمین اختصاصی بازی‌های داخل خانه ما هم کیفیت بسیار خوبی دارد.

مرتضی اسدی هم که بلافاصله پس از پایان فصل از جمع شما جدا شد.

او یکی از بهترین‌ بازیکنان لیگ است که پس از پایان قراردادش به تیم دیگری رفت. امیدوارم بازیکنی که قرار است در پست مرتضی اسدی بازی کند توانایی زیادی داشته باشد.

لوکا بوناچیچ هم به عنوان سرمربی جدید گسترش انتخاب شد.

ایشان سابقه کار در فوتبال ما و البته گسترش فولاد را دارد و در واقع با این مجموعه آشناست. یکی از ویژگی‌های مثبت آقای بوناچیچ نترسیدن از بازی دادن به جوان‌ترهاست. من مطمئنم اگر شرایط مهیا باشد با درایت مالک و حمایت هیات مدیره و هواداران، گسترش فولاد فصل خوبی را پیش‌رو خواهد داشت.

شما قرارداد داری؟

بله، من با باشگاه قرارداد دارم اما باید حق و حقوق‌مان پرداخت شود. در واقع اگر شرایط مثل امسال باشد قطعا نمی‌مانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج