۵۳۶۲۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سکوهای آبی، مهیای پیروزی

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری دیدار رفت استقلال تهران مقابل العین امارات در ورزشگاه آزادی پیگیری می‌شود و شاگردان منصوریان می‌توانند شانس خود برای رسیدن به دور بعدی را افزایش دهند.

شهروند: مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری دیدار رفت استقلال تهران مقابل العین امارات در ورزشگاه آزادی پیگیری می‌شود و شاگردان منصوریان می‌توانند شانس خود برای رسیدن به دور بعدی را افزایش دهند.

شب سخت آبی‌ها

امشب آبی‌شدن ورزشگاه آزادی می‌تواند بزرگترین پشتوانه برای استقلال تهران باشد. استقلال که در گروه خود تیم دوم شد، امشب از ساعت ٤٥: ٢٠ مقابل العین به میدان می‌رود تا با حمایت پرشور هوادارانش برد باارزشی را به‌ دست بیاورد و با خیال آسوده به امارات برود. قطعا منصوریان ترجیح می‌دهد دراین دیدار تیمش را با استراتژی محتاطانه به میدان بفرستد. العین از هجومی‌ترین تیم‌های مرحله گروهی است و گل‌نخوردن دراین دیدار می‌تواند برای استقلال اتفاق خوبی باشد. نقطه‌قوت حریف اماراتی بازیکن خلاقی مثل عمر عبدالرحمان است که افتخار بهترین بازیکن فوتبال آسیا را در کارنامه خود دارد. استقلال ٢ بازیکن موثر خود را برای بازی امروز در اختیار ندارد. امید ابراهیمی، مرد اول میانه میدان آبی‌ها مصدوم است و امید نورافکن ستاره جوان این تیم همراه تیم‌ملی در جام‌جهانی جوانان به سر می‌برد. این اتفاق باعث شده استقلال درمیانه میدان با بحران روبه‌رو شود. امشب اولین‌بار است که امیدهای استقلال غایبند تا منصوریان درحیاتی‌ترین بازی فصل آنها را دراختیار نداشته باشد. شاید او حق داشت که نمی‌خواست در غیاب امید ابراهیمی نورافکن را به تیم‌ملی جوانان بدهد.

رویای صعود با هواداران

العین که ‌سال گذشته نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد، قطعا استقلال ایران را دست‌کم نمی‌گیرد، چون می‌داند آبی‌های پایتخت ایران در سالی که گذشت، کارهای نشدنی را به سرانجام رساندند و فوتبال ایران را غافلگیر کردند. استقلال تا همین حالا هم با جوانان باانگیزه‌اش نتایج خوبی در آسیا گرفته اما این تیم پتانسیل صعود از این مرحله را دارد. شاید در بررسی نفر به نفر استقلال و العین اینطور به نظر برسد که اماراتی‌ها برتر هستند اما امشب دستان استقلال از همیشه پرتر است. سرمربی جوان استقلال می‌تواند با انرژی‌گرفتن از یار دوازدهم تیمش بخشی از راه صعود را طی کند. امشب هواداران استقلال فارغ از هرنتیجه‌ای که دراین دیدار رقم بخورد، می‌توانند با حمایت هوشمندانه خود نه‌تنها بهانه به دست AFC برای محروم‌کردنشان ندهند، بلکه عنوان بهترین تماشاگر هفته را هم از آن خود کنند.

منصوریان: مثل بوکسورها در رینگ می‌جنگیم

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با العین درباره شرایط تیمش اینطور گفت: «بازیکنان ما مانند قهرمان‌های بوکس هستند و در اتاق خود آماده هستند تا با زنگ داور وارد رینگ شوند. ما برای مردم ایران به میدان خواهیم رفت. امیدوارم ورزشگاه مملو از تماشاگر شود. ما در آزادی ١٢ به ١١ بازی می‌کنیم و برتر هستیم. هواداران برای ما موقعیت‌سازی می‌کنند و فردا منتظر آنها هستیم.» سرمربی استقلال دربخش دیگری از حرف‌هایش به پرسپولیس هم طعنه زد: «تیم دوم پایتخت از هوادار محروم شده و ممکن است به دلیل نداشتن تماشاگر سرنوشتش تغییر کند. ما هم در آسیا روی استندبای هستیم. از هواداران می‌خواهم لیزر و مواد منفجره پرتاب نکنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج