۵۳۵۸۳۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس کار لخویا را در تهران تمام کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت:نبود کامیابی‌نیا و محرومیت تماشاگران کار را برای پرسپولیس در بازی با لخویا خیلی سخت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل لخویای قطر، گفت: لخویا تیم خیلی خوبی است و من برخی از بازی‌های اخیر این تیم را دیده‌ام. آنها تیم یکدستی هستند که در نقاط مختلف زمین بازیکنان خوبی دارند. از طرفی پرسپولیس باید بدون تماشاگر مقابل لخویا بازی کند که این موضوع کار را بسیار سخت خواهد کرد. همچنین غیبت کمال کامیابی‌نیا یک مشکل بزرگ برای پرسپولیس خواهد بود چرا که چند بازی او را در اختیار نداشتیم و دچار مشکلات زیادی شدیم.

وی ادامه داد: حضور کامیابی‌نیا در وسط زمین بسیار مهم و تأثیرگذار است. او یک بازیکن ارزشمند است که امیدوارم بازیکن جانشین بتواند جای او را پر کند. موضوع دیگر این است که بازی اول در تهران است و ما باید در خانه کار را تمام کنیم چرا که اگر کار به بازی برگشت بکشد بسیار دچار مشکل می‌شویم. نبود تماشاگران کار را سخت می‌کند و باعث می‌شود که بازیکنان از نظر روحی دچار مشکل می‌شوند. بازی سختی داریم و مطمئناً اگر تماشاگران بودند شرایط بهتر بود. به نظر من مهم این است که در تهران گل نخوریم و گل هم بزنیم تا در بازی برگشت شرایط بهتری داشته باشیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به سابقه حضور در کشور قطر تیم‌های این کشور را چطور حریفانی می‌بیند، افزود: تیم‌های قطری نسبت به زمانی که من آنجا بازی می‌کردم خیلی شرایط بهتری دارند، می‌بینیم که چه پول‌های کلانی هزینه می‌کنند تا بازیکنان و مربیان بزرگ را به کشورشان بیاورند. آنها وضعیت خیلی خوبی دارند و می‌بینیم که بیشتر تیم‌های حوزه خلیج‌فارس به مرحله بعد صعود کردند و اکثراً صدرنشین هم هستند. با این همه من معتقدم که باید در تهران کار را تمام کرد.

کرمانی‌مقدم درباره اینکه از نظر او تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در بازی لخویا کدام بازیکنان خواهند بود، گفت: به نظر من مدافعان خیلی کارشان سخت است، آنها باید مراقب باشند که گل نخورند. تمرکز مدافعان باید در این بازی بسیار بالا باشند چرا که گل نخوردن در بازی رفت کمک زیادی به صعود تیم خواهد کرد. از طرف دیگر اگر مهدی طارمی روز خوبش باشد می‌تواند مؤثرترین بازیکن این بازی بشود.

وی درباره اینکه طارمی در برخی از بازی‌ها فوق‌العاده ظاهر می‌شود و در برخی از بازی‌ها شرایط خوبی ندارد، تصریح کرد: کسی نمی‌تواند بگوید طارمی بازیکن خوبی نیست یک مهاجم باید موقعیت‌سازی کند و طارمی خیلی خوب این کار را انجام می‌ دهد و می‌بینیم که چقدر خودش را در موقعیت گل قرار می‌دهد. به نظر من طارمی خیلی هم بازیکن خوبی است. حالا می‌بینید یک روز توپ‌هایش گل نمی‌شود و یک روز مثل بازی با الوحده سه گل می‌زند. نباید طارمی را تحت فشار بگذارند و در این شرایط او شرایط بهتری خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما برو كشك تو خخخخخ

    • علی

      چشم بهش میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج