۵۳۴۲۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یادداشت پل ویلسون برای گاردین؛

گواردیولا و جایگاهی امن در اتحاد

در فوتبال انگلیس بر خلاف لالیگا و بوندسلیگا، افکار به دنبال سرمایه گذاری های بلند مدت است.

هوادار: در فوتبال انگلیس بر خلاف لالیگا و بوندسلیگا، افکار به دنبال سرمایه گذاری های بلند مدت است.

پپ گواردیولا هفته گذشته در اظهارنظری اذعان داشت که اگر چنین نتایجی در دوران حضور در بارسلونا یا بایرن گرفته بود قطعا شغل خود را از دست می داد.

سیتیزن ها احتمالا با پیروزی ابتدای هفته خود رتبه سوم را قطعی کرده اند و به نظر می رسد از دید کارشناسان و هواداران سیتی، حضور در این رتبه در اولین فصل حضور پپ ناکامی به شمار نمی آید.

گرچه مشخص نیست اظهار نظر گواردیولا بر پایه تغریف از باشگاه و یا حتی تحقیر آن بوده، اما در نهایت نشان دهنده تفاوت ها در لیگ برتر است.

نباید فراموش کرد که لیگ جزیره هرگز به اندازه لالیگا و بوندسلیگا قابل پیش بینی نست و به همین دلیلی است که هواداران تیم هایی مانند لیورپول و سیتی شرایط تیم خود را درک می کنند و به حضور در جمع ۴ تیم راضی هستند زیرا در ابتدای فصل هم مشخص بود که قرار است ۲ تیم از ۶ مدعی امسال لیگ قهرمانان را از دست بدهند.

پس شاید چالش اصلی برای باشگاه ها در فصل جاری این بود که در بین آن 2 تیم ناکام قرار نداشته باشند. طبیعتا سران منچسترسیتی هرگز در چنین شرایطی تصمیم بر اخراج گواردیولا نخواهند گرفت زیرا می دانند که در لیگی رقابتی مانند لیگ جزیره نمی توان انتظار داشت یک تیم هر سال فاتح جام بشود.

در حال حاضر با بررسی شرایط در می یابیم که یونایتد دیگر آن قدرت گذشته نیست و چلسی فصل گذشته را در رتبه دهم به پایان رساند. همین تاتنهام که در لیگ شرایط بسیار خوبی دارد در ماه ژانویه لیگ قهرمانان را ترک کرده بود و آرسنال و لیورپول سالهاست در حسرت قهرمانی به سر می برند.

توپچی ها از سال 2004 و علیرغم آمدن و رفتن بازیکنان بسیاری نتوانسته اند به موفقیتی دست یابند و مرسی سایدی ها که روزگاری حاکم بلامنازع لیگ برتر بودند، سالهاست در کسب موفقیت ناکام بوده اند.

همچنین تفاوت بزرگ دیگر در شیوه مدیریت در لیگ برتر است. مدیران تیم های لیگ برتری خیلی تمایلی به تصمیم گیری های تند و بی رحمانه ندارند و با یک دید اقتصادی منطقی پیش می روند در حالیکه اوضاع در لالیگا اینگونه نیست و در بوندسلیگا نیز معدود تیم هایی این رویه را پیش گرفته اند.

گواردیولا باید بداند که بخشی از یک برنامه ریزی بلند مدت است و اگرچه مدتی پیش او ابراز داشت که دادن شانس مجدد برای او عجیب بوده، اما باید بداند که در لیگ برتر این اتفاق موضوع عجیبی به شمار نمی آید و به عنوان مثال سالهاست به ونگر شانس پشت شانس داده می شود.

سیتی هم مانند یونایتد در این فصل قربای تساوی های فراوان شد اما گواردیولا علیرغم اینکه معتقد است لیگ برتر دشوارتر از لالیگا و بوندسلیگا نیست، باید بداند که فلسفه لیگ برتر به او شانس مجدد داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج