۵۳۳۵۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهاجری: بخش خصوصی حمایت نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال پدیده ابراز امیدواری کرد: تیمش در فصل جدید نتایج بهتری نسبت به قبل کسب کند.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری سرمربی فوتبال پدیده در کلاس دانش‌افزایی مربیان لیگ برتری اظهار داشت: این کلاس در دو روز برگزار می‌شود امیدوارم که بتوانیم از تجربیات مدرس انگلیسی استفاده کنیم این کلاس یک هم اندیشی است تا مربیان لیگ برتری بتوانند با هم تعامل داشته باشند و آنچه در فوتبال روز دنیا اتفاق می‌افتد را آنالیز کنند.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه‌هایی که به بخش خصوصی واگذار شدند مثل نفت رو به انحلال هستند، عنوان کرد: بخش خصوصی حمایت نشده و بخش دولتی هم مزیت‌هایی داشته است چون فوتبال هزینه‌بر است به نظر می‌رسد عقب‌گرد می‌کند. غالب باشگاه‌ها بدهکار هستند و نمی‌توانند به سطح اول باشگاه‌های جهان برسند.

مهاجری درباره ت مدید با باشگاه پدیده یادآور شد:‌من با این باشگاه تمدید کردم مسابقات فصل گذشته را آنالیز کرده‌ایم، نقاط ضعف و قوت مشخص شده امیدوارم بتوانیم تیم بهتری ببندیم و جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشیم.

سرمربی پدیده در پایان درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ حضور در انتخابات یک وظیفه است حضور هر کسی با هر دیدگاهی می‌تواند به استحکام نظام اضافه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج