۵۳۳۳۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آخرین وضعیت نیمکت تراکتورسازی

در حالی که نام جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم تراکتورسازی مطرح شده، این باشگاه با گزینه‌های دیگری هم وارد مذاکره شده است.

خبرگزاری مهر: محمد نوازی در خصوص تقابل استقلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این درست است که العین یکی از تیم‌های خوب آسیا محسوب می‌شود، ولی به‌سختی می‌تواند مقابل استقلال عرض اندام کند. آنها بازیکنان خوبی را از کشورهای اروپایی و آفریقایی به‌خدمت گرفته‌اند، اما استقلال می‌تواند از پس العین بربیاید و عبور از این تیم غیرممکن نیست.

وی ادامه داد: بازی رفت در تهران برگزار می‌شود و استقلال از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. استقلال آنقدر قدرت دارد که بتواند یک نتیجه مطمئن در تهران بگیرد. استقلال در صورت پیروزی در تهران می‌تواند در امارات هم با یک مساوی به مرحله بعد صعود کند و فکر می‌کنم این کار دشواری نیست.

نوازی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین ضعف تاکتیکی استقلال در حال حاضر چیست، تأکید کرد: منصوریان باید بیشتر روی خط دفاعی کار کند. استقلال در بعضی از بازی‌ها در خط دفاع شکننده‌تر از قبل ظاهر شد و البته شاید این موضوع به‌دلیل خستگی بازیکنان بود. امیدوارم استقلال در بازی با العین در خط دفاع نمایش خوبی داشته باشد. احساس می‌کنم در بعضی از بازی‌ها مسئولیت‌پذیری فاز تهاجمی استقلال در کارهای دفاعی کم است که این موضوع باید برطرف شود.

به گزارش تسنیم دیدار رفت استقلال و العین ساعت ۲۰:منابع نزدیک به تراکتورسازی پرده از مذاکرات موفق این باشگاه با کاپیتان سابق تیم ملی برداشتند تا نام نکونام به عنوان نزدیک ترین گزینه برای نیمکت تراکتورسازی نقل محافل شود. بعد از آن نکونام این خبر را تایید کرد اما باشگاه تراکتورسای هیچ موضعی نسبت به آن نگرفت تا این سکوت تاییدی تلویحی باشد بر این خبر.

در حالی تراکتوری شدن نکونام قطعی به نظر می رسید، یک مصاحبه از عبدالله ویسی معادلات نیمکت تراکتورسازی را بر هم زد و مشخص شد که نکونام تنها گزینه این باشگاه و یا بهتر بگوییم دست کم تنها گزینه مدیرعامل این باشگاه نیست و مدیر کهنه کار تراکتورسازی در صدد است حتی اگر نکونام گزینه نهایی این تیم باشد، لااقل دو سه نام دیگر هم در کنار نام نکونام بعنوان گزینه انحرافی مطرح شود.

مصاحبه ویسی که در کلاس دانش افزایی مربیان در تهران به همراه چند مربی دیگر از جمله رسول خطیبی حضور دارد، مشخص کرد که نه تنها ویسی بلکه رسول خطیبی هم جزو گزینه های سرمربیگری تیم تراکتورسازی است. البته به این جمع باید چند مربی دیگر را هم اضافه کرد که مسئولان باشگاه در حال مذاکره با آنها هستند.

با این حال شرایطی که تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات دارد عملا هر مربی را از آمدن به این تیم منصرف می کند چرا که نمی تواند بازیکنان مد نظرش را جذب کند.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد دارند بزودی تکلیف کادر فنی این تیم را مشخص کنند تا زمان لازم برای آماده سازی را از دست ندهند. فعلا نکونام جدی ترین گزینه است اما ممکن است در نهایت سرمربی دیگری به عنوان جانشین امیر قلعه نویی معرفی شود.۴۵ دوشنبه اول خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج