۵۳۲۲۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوالفقا‌رنسب: نکونام انتخاب خوبی برای تراکتور است

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: اگر جواد نکونام مدرک‌های لازم برای سرمربیگری در لیگ برتر را داشته باشد انتخاب خوبی برای تراکتورسازی است.

خبرگزاری فارس: بیژن ذوالفقار نسبت در مورد عملکرد نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فوتبال ایران یکی از سال‌های خوب خود را در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشت. نمایندگان ایران عملکرد خوبی داشتند و نتایج قابل قبولی گرفتند. کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال خوزستان با‌ آن مشکلات مالی فراوان بتواند از گروهش صعود کند.

وی افزود: نتایج پرسپولیس و استقلال قابل پیش‌بینی بود و این دو تیم توانستند عملکرد خوبی داشته باشند، حالا به مسابقات پلی‌آف رسیدیم و امیدوارم نمایندگان کشورمان از این مرحله هم سربلند خارج شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد رویارویی پرسپولیس با لخویا اظهار داشت:پرسپولیس دو مهره تأثیرگذار خود در این بازی را در اختیار ندراد، اما با توجه به برگزاری مسابقه در تهران امیدوارم تیم بتواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. لخویا قهرمان لیگ قطر شده و از بازیکنان خارجی خوبی برخوردار است.اگر پرسپولیس بتواند از این مرحله عبور کند در ادامه شرایط بهتری خواهد داشت.

وی در مورد شرایط استقلال و استقلال خوزستان تصریح کرد: العین حریف استقلال است، آنها همیشه تیم قدرتمندی در آسیا بودند و از بازیکنان باکیفیتی برخوردارند. استقلال خوزستان هم تا به همین جا کار بزرگی کرده و باید به این تیم در دیدار مقابل الهلال خوش‌بین بود. نمایندگان کشورمان با تمرکز و مدیریت بالا می‌توانند از این مسابقات سربلند خارج شوند.

ذوالفقار نسب در رابطه با مطرح شدن نام جواد نکونام برای حضور در تراکتورسازی و اینکه آیا استفاده از مربیان جوان در لیگ فوتبال می‌تواند به بالا رفتن کیفیت فوتبال کمک کند، گفت: نکونام از بازیکنان خوب فوتبال ایران بود که از لحاظ اخلاقی و فنی کیفیت قابل قبولی داشت. نمی‌دانم دانش مربیگری او تا چه اندازه است و چه کلاس‌هایی را پشت سر گذاشته است. اگر نکونام شرایط قانونی برای حضور در لیگ برتر را داشته باشد، می‌توان گزینه خوبی برای تراکتورسازی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پیرمرد پرسپولیسی

      اصلاًهم گزینه خوبی نیست . نمونه بارزش صمد وبازیکن های کیسه ایش که صبا رونابود کردند ،تراکتور که اموزشگاه مربیگری نیست ، تراکتورهمیشه مدعی ست ،ومربیان رزومه دارمثل یحیی ،اسکوچیچ ومربیان مطرح لیگ یا خارجی باید مدنظر باشند ،نکونام بهتر است باتیمهای لیگ یک ودو کارش روشروع کند تاعیارش سنجیده شود بعد خواب تراکتور را برایش ببینید . یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج