۵۳۲۰۳۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جزئیات توافق دایی با سایپا

باشگاه سایپا خیلی محترمانه با حسین فرکی قطع همکاری کرد و از بین گزینه‌هایی چون علی دایی، امیر قلعه‌نویی و علیرضا مرزبان در نهایت علی دایی را انتخاب کرد.

روزنامه هفت صبح: باشگاه سایپا خیلی محترمانه با حسین فرکی قطع همکاری کرد و از بین گزینه‌هایی چون علی دایی، امیر قلعه‌نویی و علیرضا مرزبان در نهایت علی دایی را انتخاب کرد. انتخابی که گفته می شود برخلاف میل باطنی رضا درویش مدیرعامل این باشگاه انجام شد.

پروین مخالف حضور دایی

رضا درویش که از دوستان صمیمی و قدیمی علی پروین است برای انتخاب سرمربی تیمش به سراغ او رفت تا مشورتی با سلطان فوتبال ایران داشته باشد. بر خلاف آنچه در برخی سایت‌های خبری اعلام شده است پروین به هیچ وجه توصیه دایی را به درویش نکرد. اختلاف بین دایی و پروین عمیق‌تر و قدیمی‌تر از این حرف‌هاست که سلطانی بخواهد به دوست صمیمی‌اش سفارش شهریار فوتبال ایران را بکند. در حقیقت پروین؛ امیر قلعه‌نویی را به درویش پیشنهاد داد و به وی تاکید کرد مربی نیاورد که نتواند او را برکنار کند.

حمایت هیئت مدیره از دایی

علی دایی دوستانی در هیئت مدیره باشگاه ساپیا دارد که قدرت‌شان از درویش در این باشگاه بیشتر است. در حقیقت دایی در اولین اقدام با دوستانش در هیئت مدیره سایپا وارد مذاکره شد. برای همین هم بود که وقتی درویش نام امیر قلعه‌نویی را به عنوان گزینه اول جانشینی حسین فرکی معرفی کرد ۵ عضو هیئت مدیره با این موضوع مخالفت کرده و دایی را شایسته‌ترین فرد برای سرمربیگیری تیم‌شان دانستند.

ملاقت دایی و درویش در رستوران

چند روز قبل از جام حذفی بود که درویش خواستار ملاقات دا علی دایی شد و طرفین در یکی از رستوران‌های معروف تهران ملاقات کردند. در این دیدار دوستانه طرفین برای همکاری با یکدیگر به نتایج خوبی رسیدند و قرار شد مذاکرات نهایی دو روز بعد از جام حذفی در باشگاه سایپا برگزار شود.

دایی قرارداد را امضا نکرد

روز شنبه اگرچه علی دایی به عنوان سرمربی سایپا از سوی این باشگاه اعلام شد اما در حقیقت دایی هیچ برگه‌ای را امضا نکرد. وقتی مسئولان باشگاه سایپا قراداد را روبروی دایی قرار دادند او خواستار این شد که این قرارداد را با خود برده و مواردی را به کمک مشاورانش به آن اضافه کند.آخرین باری که وکلای علی دایی برای او قراردادی را تنظیم کردند برمی‌گردد به زمان مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس و قرارداد عجیب و غریبی که او با دایی امضا کرد. آن قرارداد به شکلی تنظیم شده بود که دایی برای سال اول یک میلیاردو هفتصد میلیون دریافت می‌کرد و سال به سال ۲۰ درصد به این قرارداد ۳ ساله اضافه می‌شد. برای قهرمانی هم ۵۰۰ میلیون پاداش در نظر گرفته شده بود. بماند که بند‌های دیگری هم از جمله پرداخت مالیات توسط باشگاه نیز در آن دیده می‌شد. نکته قابل توجه اینکه دایی فقط ۷ هفته بعد از آن قرارداد سه ساله سرمربی پرسپولیس بود اما نه تنها یک میلیارد و هفتصد میلیون سال اولش را دریافت کرد بلکه برای دریافت پول دو سال دیگر قراردادش هم از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد و اخیرا هم کمیته انضباطی به نفع او رای داد تا نزدیک به ۴ میلیارد از باشگاه سابقش به خاطر ۷ هفته مربیگری طلبکار شود. وکلای دایی دیروز قرارداد او را تنظیم کردند و قرار است امروز این قرارداد به باشگاه سایپا برده شود تا به امضای طرفین برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی از همین 4درصدی ها همین علی دایی هست ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج