۵۳۱۱۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وضعیت قرمز در پست هافبک دفاعی استقلال

امید ابراهیمی به بازی با العین امارات می‌رسد؟ این سوالی است که این روزها به بزرگترین دغدغه منصوریان تبدیل شده خصوصا اینکه امید نورافکن هم مسافر جام جهانی شد و در کنار استقلالی‌ها نیست.

ایران ورزشی: امید ابراهیمی به بازی با العین امارات می‌رسد؟ این سوالی است که این روزها به بزرگترین دغدغه منصوریان تبدیل شده خصوصا اینکه امید نورافکن هم مسافر جام جهانی شد و در کنار استقلالی‌ها نیست. نیمه دوم بازی با التعاون و زمانی که بازیکنان آنها دست‌های خود را بالا برده بودند تا به داور بازی بفهمانند توپ با دست‌های علی قربانی برخورد کرده است وسط زمین بلبشویی شد و بازیکنان با هم درگیر شدند. در این میان امید ابراهیمی سعی می‌کرد با میانجیگری غائله را ختم کند اما کنار زمین چشم‌های نگران سرمربی استقلال نشان می‌داد که تمام نگاهش به امید ابراهیمی است. همان لحظه هم تابلوی تعویض را بالا بردند و منصوریان اشاره کرد تا ابراهیمی از زمین بیرون بیاید و به جای این بازیکن فرشید باقری داخل زمین شد.

فرشید در این بازی خوب بود و یک پاس گل هم داد اما مهم ماجرای تعویض بود و اینکه سرمربی استقلال با این تغییر می‌خواست امید ابراهیمی را لای زرورق نگه دارد تا برای بازی بعدی محروم نشود.

امید بازیکن یک اخطاره استقلال بود و اگر از داور کارت می‌گرفت، محروم می‌شد و دیگر نمی‌توانست در بازی با العین امارات بازی کند و این آینده نگری منصوریان باعث شد تا جلوی این اتفاق گرفته شود اما در دوحه قطر اتفاقات دیگری افتاد و بعد از این سفر منصوریان تصمیمات جدیدی گرفت.

استقلالی‌ها به محض بازگشت اعلام کردند امید ابراهیمی مصدوم است و شاید به بازی با العین نرسد. از طرفی هم منصوریان تصمیم گرفت با تیم جوانان همکاری کند و امید نورافکن را به تیم جوانان داد. به این ترتیب عملا پست هافبک دفاعی استقلال در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و در این پست وضعیت قرمز ایجاد شده است.

ابتدای فصل بود که منصوریان برای زوج امید ابراهیمی دچار مشکل شده بود و در پی آن خط دفاعی استقلال با مشکلات زیادی مواجه بود.

فصل پانزدهم روزبه چشمی در کنار امید ابراهیمی این خط را بیمه کرده بود اما به محض اینکه روزبه مصدوم شد و در بازی‌های آخر فصل پانزدهم نبود استقلال در تمام بازی‌های بزرگ امتیاز از دست داد و در نهایت قهرمانی از کف این تیم بزرگ پایتخت رفت.

لیگ شانزدهم هم با همین نگرانی شروع شد و چون امید نورافکن بدون اجازه به اردوی تیم جوانان رفته بود سرمربی استقلال ترجیح داد از او استفاده نکند و حاصل این تصمیم از دست دادن امتیازاتی بود که حتی این مربی را تا دم در خروجی راهنمایی کرد.

نیم‌فصل دوم و درست سر بزنگاه اصرارهای امید نورافکن برای بازی در پست تخصصی خود یعنی هافبک دفاعی و نیاز تیم استقلال به چنین بازیکنی باعث شد تا سرمربی استقلال از این بازیکن جوان در این پست استفاده کند و درخشش او در کنار امید ابراهیمی باعث شد تا منصوریان نفس راحتی بکشد و یادش برود که برای بازگشت روزبه چشمی روزشماری می‌کرد.

از طرفی با حضور دو امید در پست هافبک دفاعی فرشید باقری هم نیمکت‌نشین شد و چون جایی در ترکیب استقلال و تفکرات منصوریان نداشت تصمیم به جدایی گرفت اما برای این جدایی نیاز به رضایت باشگاه داشت که در این میان با توجه به مشکلاتی که در فصل نقل و انتقالات برای استقلال پیش آمد و این تیم از پنجره زمستانی محروم شد عملا ثبت دوباره نام روزبه چشمی و آندرانیک تیموریان در فهرست استقلال امکانپذیر نبود و به همین دلیل منصوریان مانع از جدایی باقری شد.

هافبک ناراضی استقلال ماند و با همین نارضایتی روزهای پایانی فصل را طی کرد و باید در کنار استقلالی‌ها در بازی‌های آسیایی هم حضور داشته باشد.

نکته اینجا است که باز هم فرشید سر بزنگاه می‌تواند عصای دست منصوریان باشد. حالا استقلال با یک مشکل اساسی روبه‌رو است و در شرایطی که یک بازی حساس درپیش دارد دو هافبک دفاعی خود را نخواهد داشت.

امید نورافکن با تیم جوانان به جام جهانی می‌رود و امید ابراهیمی مصدوم است و این روزها مشتری دکتر نوروزی است و نمی‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

منصوریان دلش می‌خواست استقلال با یک تیم اماراتی در بازی‌های حذفی رو در رو شود تا شرایط میزبانی داشته باشد و به کمک هواداران خود امتیاز را درتهران نگه دارد و البته که این شرایط هم ایجاد شد اما سرمربی استقلال در پست هافبک دفاعی خود با چالش عجیبی مواجه است و تا اینجای کار هر دو بازیکن خود را در اختیار ندارد.

خوشبینانه‌ترین صورت این ماجرا این است که امید ابراهیمی به بازی با العین برسد و به جای امید نورافکن، فرشید باقری زوج امید ابراهیمی شود تا کمی از نگرانی‌های منصوریان برای بازی روز اول خرداد مقابل العین امارات که فصل پیش نایب قهرمان شده، کم شود.

وضعیت قرمزی که در پست هافبک دفاعی استقلال وجود دارد با شروع تمرین‌های مجدد استقلال از امروز بیشتر خودش را نشان می‌دهد و منصوریان شاید مجبور شود تمام نگاه خود را متوجه خط دفاعی بکند که امسال چندان نمره خوبی نگرفت.

برای سرمربی استقلال که در طول بازی حواسش کاملا به سکوها است و با وعده‌های رنگارنگ به استقلال آمده، صعود از مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی و پیروزی مقابل دیده هواداران از اهمیت بالایی برخوردار است و او تمام تلاش خود را می‌کند تا برای خطی که این روزها زنگ خطر استقلالی‌ها است راه و چاره‌ای پیدا کرده و از داشته‌های خود بهترین استفاده را برای شکست حریف اماراتی بکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج