۵۳۱۱۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توقف عجیب نقل و انتقالات سرخابی‌ها!

طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌‌ها نقل و انتقال بازیکنان جدید در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دو دلیل مختلف متوقف شده است.

شهروند: طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌‌ها نقل و انتقال بازیکنان جدید در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دو دلیل مختلف متوقف شده است.

تصمیم جالب هیأت‌مدیره استقلال

جلسه هیأت‌مدیره باشگاه استقلال روز گذشته برگزار و مقرر شد تمامی قرارداد‌های جدید و تمدید قرارداد بازیکنان تیم توسط تمامی اعضای هیأت‌مدیره امضا شود و به تصویب آنها برسد. استقلالی‌ها با توجه به دیدار حساس روز اول خرداد مقابل العین امارات تصمیم دارند قرارداد برخی از بازیکنان تیم خود را تمدید کرده و به نوعی خیال خود را راحت کنند. استقلالی‌ها نیم نگاهی هم به جذب بازیکنان جدید دارند ولی یک مشکل تا برگزاری نشست مجمع باشگاه استقلال پیش روی مسئولان رده بالای این تیم است .از آن‌جا که اعضای هیأت‌مدیره در نشست آخر اعلام کردند عقد قرارداد جدید با بازیکنان مسئولیت مالی دارد و قرار است تغییراتی در هیأت‌مدیره صورت بگیرد، بهتر است تا آن زمان از عقد قرارداد رسمی با بازیکنان جدید خودداری کرد و همه چیز در حد توافق باقی بماند.

تغییرات مدیریتی دردسرساز

نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد لیگ برتر همانند عملکرد این تیم در مسابقات فوتبال کوبنده و تند و تیز آغاز شد و آنها گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده دو ستاره لیگ را جذب کردند. درحال حاضر صحبت‌هایی درباره احتمال حضور داریوش شجاعیان، فرشید باقری، سعد ناطق و میلاد ترابی هم در این تیم شنیده می‌شود و برانکو هم لیست بازیکنان مازاد خود را به باشگاه ارایه داده است. این درحالی است که بحث انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان باعث به حاشیه رفتن اخبار این روزهای فوتبال شده است. براساس شایعات منتشر شده در رسانه‌ها گویا به مسئولان پرسپولیس گفته شده تا اطلاع ثانوی هیچ تحرکاتی در فصل نقل و انتقالات نداشته باشند و شاید این موضوع با بحث انتخابات و فضای حاکم بر کشورمان بی‌ارتباط نباشد. موضوع دیگر این است که شاید بحث و شایعه تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه پرسپولیس باعث چنین تصمیمی باشد که گفته می‌شود از سوی مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج