۵۳۰۴۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شهریار به نقطه شروع برمی‌گردد

جدایی علی دایی از نفت تهران برای هیچ‌کسی اتفاق حیرت‌انگیز و غیرقابل باور نبود.

شهروند: جدایی علی دایی از نفت تهران برای هیچ‌کسی اتفاق حیرت‌انگیز و غیرقابل باور نبود. این مربی از مدت‌ها پیش که تاختن به مدیران این باشگاه را آغاز کرد، گفته بود که بعد از فینال جام حذفی دیگر در نفت باقی نخواهد ماند اما حالا خداحافظی سرمربی نفت تهران با شاگردانش یک نکته قابل تأمل دارد؛ اینکه دایی تیمش را به‌عنوان قهرمانی جام حذفی رساند و بعد جدا شد.

پایان‌ سال سخت دایی

دایی یک ‌سال بسیار سخت را پشت سر گذاشت. او در تمام سال‌های گذشته هر جایی که کار کرده با مدیران باشگاهش اختلاف پیدا کرده است اما داستان نفت تهران متفاوت از این ماجرا بود. او یک ‌سال به بی‌توجهی مدیران و مالکان باشگاه شدید‌ترین انتقادها را مطرح کرد و هیچ اتفاقی رخ نداد. درواقع در این ماه‌ها اداره و مخارج تیم بر عهده دوستان متمول دایی بود. نفت تهران در نیم فصل اول جزو سه تیم مدعی اول لیگ برتر بود اما در نیم فصل دوم مسیر سقوط را به خاطر مشکلات مالی و مدیریتی طی کرد. بازیکنان و کادر فنی البته توانستند شرایطی را فراهم کنند که به فینال جام حذفی برسند. آنها برای رسیدن به این فینال رقبای قدرتمندی چون استقلال و سپاهان را از پیش رو برداشته بودند. درنهایت با شدید‌ترین بحران‌ها و مشکلات تراکتورسازی را در فینال شکست دادند و به‌عنوان قهرمانی رسیدند.

بازگشت شهریار به نقطه شروع

بر اساس اعلام رسانه‌‌ها دایی حالا سرمربی سایپا شده است و ‌سال بعد هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. تیمی که یک بار سابقه قهرمان‌کردن آن به‌عنوان مربی‌-‌بازیکن را در نخستين ‌سال شروع دوران سرمربیگری‌اش‌ در کارنامه دارد. او که ٢ بار هم با پرسپولیس به قهرمانی جام حذفی رسیده بود،‌ با فتح فینال خرمشهر در این زمینه هت‌تریک کرد تا عملا به یکی از مربیان ایرانی پرافتخار فوتبال کشور با یک قهرمانی لیگ و سه قهرمانی جام حذفی تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج