۵۳۰۴۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسرت ۴ ساله امیر

برای فردی مثل امیر قلعه‌نوعی که لقب پرافتخارترین مربی لیگ برتر را با خود یدک می‌کشد،‌ بدترین شکست زمانی اتفاق می‌افتد که به خاطر اشتباهات دیگران رسیدن به موفقیت را از دست بدهد.

شهروند: برای فردی مثل امیر قلعه‌نوعی که لقب پرافتخارترین مربی لیگ برتر را با خود یدک می‌کشد،‌ بدترین شکست زمانی اتفاق می‌افتد که به خاطر اشتباهات دیگران رسیدن به موفقیت را از دست بدهد.
قدم در راه قهرمانی
بهترین مربی سال‌های گذشته فوتبال ایران آخرین بار با استقلال در‌سال ١٣٩٢ به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید. او همه چیز را آماده کرده بود تا به طلسم قهرمان نشدن در چهار‌سال گذشته با تراکتورسازی پایان بدهد. تیم او اتفاقا از همان ابتدای فصل نشان داد که قدم در این راه بر‌می‌دارد. آنها تا انتهای نیم فصل در کورس رقابت با پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی لیگ قرار داشتند و چند هفته بعد هم توانستند به فینال جام حذفی صعود کنند اما درنهایت با شکست مقابل نفت حسرت دومین جام هم بر دلشان ماند.
نقطه فروپاشی تراکتور
در نیم فصل تراکتورسازی به خاطر اشتباهات مدیران این باشگاه در پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی از فعالیت در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد و نتوانست قرارداد عالیشاه، نورالهی، شهباززاده و بیگ‌زاده را ثبت کند تا دست قلعه‌نوعی از نظر بازیکن خالی بماند. مشکلات مالی و جریمه شدن بازیکنان به خاطر نتیجه نگرفتن در چند بازی هم روی روحیه این تیم تأثیر منفی گذاشت. همین مسأله در قدم اول باعث شد تراکتورسازی که قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرده بود،‌ ابتدا قافیه را در کسب نایب قهرمانی لیگ به استقلال ببازد و سپس در فینال حذفی هم جام را به نفت تهران واگذار کند.
به سوی ذوب‌آهن

امیر قلعه‌نوعی با تمام این مشکلات تیمش در لیگ سوم شد و سهمیه آسیا گرفت و در جام حذفی هم نایب قهرمان شد. اگر این مشکلات به وجود نمی‌آمد قطعا‌سال با کسب جام و افتخاراتی بزرگ‌تر برای قلعه‌نوعی به پایان می‌رسید. طبق شنیده‌ها او احتمالا سرمربی ذوب‌اهن خواهد شد و فصل بعد قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج