آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۵۲۸۹۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

العین سد بزرگ برای جاه طلبی‌های آسیایی استقلال

دوم شدن در گروه A لیگ قهرمانان باعث شد تا استقلال در مرحله حذفی باز هم به تیمی مدعی و سرشناس از امارات برخورد کند.

ورزش سه: استقلال حتی اگر با اختلاف فاحش تری هم از سد التعاون عبور می کرد نمی توانست صدر جدول را به خود اختصاص دهد از همین رو مقام دومی آنها در گروه A تقریبا قطعی بود. جایگاهی که این تیم را در مرحله حذفی به حریفی پرقدرت و مدعی از امارات می رساند تا جدالی دشوار در انتظار استقلالی ها باشد. العین مسلما حریف دست و پا بسته ای برای منصوریان و شاگردانش نخواهد بود به خصوص که طلسم ناکامی های این مربی در مقابل حریفان اماراتی در آسیا همچنان ادامه دارد به خصوص در مقابل همین العین که خاطرات خوشی برای مربی جوان استقلال در پی نداشته است.

در فصل ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان آسیا نفت تهران با هدایت علیرضا منصوریان در مرحله گروهی با العین هم گروه بود. در دو بازی رفت و برگشت جز یک تساوی ۱-۱ در تهران و شکست سنگین ۳-۰ در امارات نتیجه دیگری از رویارویی دو تیم رقم نخورد تا منصوریان و شاگردانش در مرحله حذفی بالاجبار با قرعه ای دشوار به مصاف الاهلی عربستان بروند. جدالی که با نتیجه رویایی ۲-۲ در دو بازی رفت و برگشت به پایان رسید و شاگردان زردپوش منصوریان به خاطر گل زده در خانه حریف به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیدند و در این مرحله به الاهلی امارات باختند.

در آن فصل العینی ها یکی از بهترین نمایش های خود را چه در بازی رفت چه در بازی برگشت مقابل علیرضا منصوریان و شاگردانش ارائه دادند و تا مرحله یک هشتم نهایی نیز پیش آمدند اما حذف شدند تا سال بعد به تاخت و تازهای آسیایی خود ادامه داده و با ستاره ای همچون عمر عبدالرحمان به فینال آسیا رسیده و مقابل حریف کره ای ناکام بمانند. تیم بنفش پوش اماراتی که در مرحله گروهی ذوب آهن را حذف کرد این بار هم در حالی به علیرضا منصوریان و شاگردانش در استقلال برخورد کرد که مصاف این دو تیم می تواند یکی از جذاب ترین بازی های مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشد.

سدی محکم و بتنی در راه جاه طلبی های علی منصور و شاگردان جوانش در آسیا چون بدون شک برنده این مصاف می تواند امیدوار به صعود تا فینال بازی ها باشد. العینی که دارای یکی از بهترین خطوط تهاجمی در قاره کهن است با بازیسازی مغز متفکر و باهوشی همچون عموری قطعا روزهای سختی را برای استقلال رقم خواهد زد و باید منتظر ماند و دید طلسم ناکامی های منصوریان در تقابل با تیم های اماراتی که چند سالی هست یقه او را گرفته، شکسته خواهد شد یا ...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج