۵۲۸۸۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یافتن جانشین کاستا سخت‌تر از دروگبا نیست

اگر دیگو کاستا از چلسی برود، آنتونیو کونته برای پر کردن جای او در ترکیب چلسی کار سختی خواهد داشت.

ایران ورزشی: اگر دیگو کاستا از چلسی برود، آنتونیو کونته برای پر کردن جای او در ترکیب چلسی کار سختی خواهد داشت.

این کار از پر کردن جای خالی دیدیه دروگبا زمانی که استمفوردبریج را ترک کرد(سال 2012)، سخت‌تر نخواهد بود اما چندان آسان‌تر هم نیست. دو سال طول کشید تا چلسی مهاجمی با قابلیت‌های مشابه مهاجم ساحل عاجی‌اش پیدا کند. آن مرد البته کاستا بود.

این بار کونته آن کسی است که باید با چالش پیدا کردن گزینه‌ای جدید برای ایفای نقش به‌عنوان مهاجم نوک تیمش دست و پنجه نرم کند و نسبت به مربیان قبلی خوش‌شانس‌تر است. کاستا با همه مشکلات انضباطی و جنجال‌هایش، تأثیری بر عملکرد چلسی دارد که قابل مقایسه با تأثیر گذاری دروگبا در دوران هشت ساله حضورش در غرب لندن است. بدون کاستا، کار این تیم می‌لنگد. حداقلش این که کارآمدی این تیم به اندازه فصل جاری نخواهد بود. گل کاستا در بازی دوشنبه شب چلسی برابر میدلزبورو که قفل دروازه‌ها را شکست، بیستمین گل او در این فصل بود، آماری که بهترین مدرک برای اثبات نقش او در موفقیت‌های این فصل چلسی است. چلسی تابستان سال گذشته ۳۳ میلیون پوند هزینه خرید میچی باتشوای از مارسی کرد اما این بازیکن بلژیکی در این فصل به ندرت بازی کرده است. کاستا اما مانند دروگبا، گزینه نخست خط حمله تیم است.

هنوز اما خاطره درگیری لفظی او با کونته در ماه ژانویه از یاد کسی نرفته است.

کاستا می‌‌خواست به چین برود و آنجا قرارداد ببندد که او را به پردرآمدترین بازیکن فوتبال دنیا تبدیل می‌کرد، با حقوقی معادل ۶۲۰ هزار پوند در هفته. چه کسی بود که آن حقوق را رد کند؟ کونته اما مخالفت کرد و یک جنجال دیگر به راه انداخت و این بار ادعا کرد دلیل میدان ندادنش به کاستا، ناآمادگی جسمانی او بوده است نه درگیری با او در مورد رفتن به چین. در نهایت اما دو طرف توافق کردند که تا پایان فصل آتش بس کنند. کونته با وجود نارضایتی از رویکرد بازیکنان تیمش سکوت اختیار کرد چون اهمیت او را برای تیمش می‌دانست.

کاستا هم با توجه به پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات می‌دانست که چاره‌ دیگری ندارد. هنوز اما انگیزه رفتن به خاور دور برای کاستا نمرده است و احتمال اینکه تیم تیانجین کوانجیان با قراردادی 76 میلیون پوندی در پایان فصل به سراغ مهاجم سابق اتلتیکومادرید برود، وجود دارد.

این مبلغ می‌تواند صرف تقویت تیم چلسی شود، بخصوص برای خرید یک مهاجم جدید که اگر هوشمندانه خرج شود می‌تواند منجر به بازگشت روملو لوکامو، مهاجم اورتون به استمفوردبریج شود. اورتون اما برای فروش مهاجم بلژیکی‌اش ۱۰۰ میلیون پوند می‌‌خواهد.

حالا باید نشست و دید که آیا چلسی به ریسک جذب بازیکنی که در توانایی گلزنی‌اش به تیم‌های بزرگ لیگ برتر تردید وجود دارد، تن خواهد داد یا نه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج