۵۲۸۸۵۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

پرسپولیس به دنبال دور زدن قانون

بعد از قیل و قالی که درباره قرارداد گادوین منشا با پرسپولیس به وجود آمد حالا به نظر می‌رسد این بازیکن را باید مهاجم جدید پرسپولیس بدانیم چرا که این باشگاه دیروز رسما اعلام کرد منشا قرارداد دوساله بسته است.

ایران ورزشی: بعد از قیل و قالی که درباره قرارداد گادوین منشا با پرسپولیس به وجود آمد حالا به نظر می‌رسد این بازیکن را باید مهاجم جدید پرسپولیس بدانیم چرا که این باشگاه دیروز رسما اعلام کرد منشا قرارداد دوساله بسته است.

صبح دیروز سایت رسمی باشگاه ضمن انتشار تصویر طاهری در کنار منشا طی مطلبی نوشت: «در پی تفاهم‌هایی که صورت گرفت در نهایت قرارداد دو ساله‌ای با این بازیکن منعقد شد که به امضای وی و مدیربرنامه‌های بازیکن رسید. با این وجود طی روز‌های گذشته حاشیه‌هایی در این ارتباط به وجود آمد که باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی هواداران شد. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید دوباره بر انعقاد این قرارداد و مورد تایید بودن آن از سوی مراجع رسمی به منظور شفاف سازی در این ارتباط تصاویر مربوط به انعقاد این قرارداد را منتشر می‌سازد.»

از سوی دیگر ترکاشوند مسوول نقل و انتقالات باشگاه اعلام کرد: «باید منشا را صد درصد پرسپولیسی بدانید و کار امضای قراردادش تمام شده است. یک مقدار سوء تفاهم‌هایی ایجاد شده بود که منشا دیروز (دوشنبه) با مدیر برنامه‌هایش به باشگاه آمد و صحبت کردیم. در نهایت این سوء تفاهم حل شد و ما قراردادش را علنی کردیم.»

ترکاشوند درباره شایعاتی که در خصوص دور زدن پرسپولیس توسط منشا ایجاد شده بود گفت: «منشا زیر قراردادش نزده بود. او فکر می‌کرد با ما یک نامه امضا کرده و نمی‌دانست که قرارداد رسمی امضا کرده است! به هر حال او توجیه شد و صد درصد بازیکن پرسپولیس است.»

منشا: نمی‌دانم چرا اینقدر سر و صدا شد

گادوین منشا دیروز در مصاحبه‌ای درباره پیوستنش به پرسپولیس گفت: «فکر نمی‌کنم این خبر برای کسی سورپرایز باشد. پرسپولیس انتخاب خیلی وقت پیش من است و در حال حاضر از اینکه قراردادم با این باشگاه نهایی شده حس متفاوتی نسبت به گذشته دارم. فقط می‌توانم بگویم همه چیز عالی است.» این مهاجم نیجریه‌ای درباره مشکلاتی که بر سر قراردادش ایجاد شده بود گفت: «مشکلی وجود نداشت. نمی‌دانم چرا قرارداد من با پرسپولیس این همه سر و صدا و حرف‌وحدیث به‌وجود آورد در حالی که من در ایران فقط یک انتخاب داشتم و آن هم پرسپولیس بود. نه تنها استقلال بلکه خیلی از تیم‌های ایرانی به من پیشنهادهای خوبی دادند اما بهترین انتخاب را داشتم.»

منشا با تشکر ویژه از هواداران پرسپولیس گفت: «آنها در ماه‌های اخیر مرا مورد لطف خود قرار دادند. حمایت‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی انگیزه مرا برای حضور در پرسپولیس بالا برد. از اینکه آنها مرا شایسته حضور در تیم‌شان دانستند تشکر می‌کنم؛ قرارم با هواداران پرسپولیس باشد در زمین فوتبال.»

پرسپولیس علیه قانون فدراسیون

پرسپولیس با وجود ممنوعیت این باشگاه از جذب بازیکن خارجی و قانونی که فدراسیون گذاشته منشا را جذب کرده. روز گذشته فدراسیون فوتبال با اطلاعیه‌ای روی مواضع قبلی‌اش در این خصوص تاکید کرد اما انگار باشگاه پرسپولیس سعی دارد به نوعی از این قانون فرار کند.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس دیروز در مصاحبه‌ای رادیویی گفت: «یکسری بخشنامه‌ها که از سوی فدراسیون و سازمان لیگ صادر شده را با حضور آقای تاج و کمک وزارت ورزش و جوانان، حل خواهیم کرد. هیچ باشگاه و سازمانی بدون تبادلات و تعاملات اقتصادی وجود ندارد. شاید در همین ارتباط اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد و همین اختلاف نظرها پس از کشیده شدن به محاکم مختلف، منجر به صدور رأی شود؛ حالا رای می‌تواند به نفع یا علیه ما باشد. ما نمی‌توانیم فعالیت‌های خودمان را معلق کنیم تا این مشکل برطرف شود. اگر باشگاه هیچ فعالیتی نکند، هیچ اختلاف نظری هم وجود ندارد که این هم نمی‌شود یا هیچ داوری و هیچ محکمه‌ای به وجود نمی‌آید.»

طاهری به انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال در ابلاغ این بخشنامه پرداخت و گفت: «این بخشنامه بجا نبود و فدراسیون فوتبال باید راهکار دیگری ایجاد می‌کرد. البته شاید نیت این کار، خوب بود و آنها می‌خواستند از صدور رای فیفا علیه ایرانی‌ها جلوگیری کنند اما هیچ باشگاهی در هیچ دوره‌ای نمی‌آید که هیچ پرونده‌ای نداشته باشد. ما می‌خواهیم به مراحل بالاتر برویم و باید تیم‌مان را تقویت کنیم. اگر اینطور دست‌وپای ما بسته باشد، نمی‌توانیم نتایج مورد نظرمان را به دست بیاوریم. امیدوارم دوستان در فدراسیون فوتبال به نوع دیگری به این مساله ورود کنند تا دست‌وپای باشگاه‌ها بسته نشود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • راحیل

      تیم پرسپولیس هم مثل بقیه تیم ها باید قانونی کار کنه .مگه اینا خونشون از استقلال وتراکتور رنگینتره که اصلا کاری به قانون فدراسیون ندارن وفقط کار خودشونو میکنن اگه فدراسیون با اینا برخود نکنه فوتبال ایران یه فوتبال کثیف به تمام معناست

    • بدون نام

      فدراسیون باید با تیمهای که به دور حذفی باشگاههای اسیا را پیدا کرده کرده ان همکاری بکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج