۵۲۵۵۶۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فصل عجیب باقری؛

ناراحت از گل نایب قهرمانی!

لیگ شانزدهم برای فرشید باقری اگر چه با تلخی بسیاری همراه بود اما گل نایب قهرمانی شاید کمترین مزد یکی از بهترین هافبک های دفاعی فوتبال ایران بود که در تیم استقلال نتوانست روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

ورزش سه: لیگ شانزدهم برای فرشید باقری اگر چه با تلخی بسیاری همراه بود اما گل نایب قهرمانی شاید کمترین مزد یکی از بهترین هافبک های دفاعی فوتبال ایران بود که در تیم استقلال نتوانست روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

فرشید باقری که یکی از بهترین بازیکنان دوره پانزدهم لیگ برتر بود و چشم تیم های بزرگ فوتبال ایران را گرفته بود ، تصمیم به حضور در تیم استقلال گرفت و روزهای خوب برای او چندان با دوام نبود. نیمکت نشینی های پیاپی ، فشار از سوی هیئت مدیره باشگاه و البته انتقاد از سوی رسانه ها و طرفداران استقلال باعث شد تا این بازیکن از هفته پیش از پایان لیگ تصمیم به ترک تیم استقلال بگیرد.
ناراحت از گل نایب قهرمانی!

گل پایانی استقلال در لیگ شانزدهم که گل با ارزش نایب قهرمانی نیز بود ، توسط این بازیکن به ثمر رسید و اگر چه یکی از حساس ترین گل های فصل آبی ها بود، اما توسط وی چندان مورد استقبال قرار نگرفت. اخمِ باقری و البته فریاد های "ولم کن" این بازیکن بر سر هم تیمی هایش که می خواستند حلقه شادی را با او جشن بگیرند نشان از مقدار نارضایتی باقری در انتهای این فصل پر تلاطم داشت.
علیرغم آنکه مدیران باشگاه استقلال عنوان داشته اند که فرشید باقری یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد و باید در این تیم بماند، اما به نظر می رسد با توجه به بازگشت روزبه چشمی به ترکیب آبی ها در فصل آینده، جا برای باقری تنگ تر از قبل شود و او که روزهای تلخی را در لیگ جاری پشت سر گذاشته رضایت ندهد حضور خود را استقلال استمرار بخشد. موضوعی که البته منصوریان در پایان بازی سعی کرد آن را بی پاسخ باقی بگذارد و از پاسخ صریح به آن طفره برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود خدا بر شرف فرشید باقری .ما از مسئولان تاج میخایم هرطور شده این بازیکن خوب ولی بی ادعاو کم حاشیه را حفظ کنند ونگذارند ازتیم جدا بشه

    • موسی

      درود بر فرشید عزیز لباس آبی برازنده سربازی چون توست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج