۵۲۵۲۹۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تغییر نظر پروفسور؛ آقایی و پراهیچ نمی‌آیند

یکی از دغدغه‌‌های اصلی برانکو برای فصل بعد تقویت خط دفاعی است. با جدایی گولچ و یانسکی و عدم جذب بازیکن مناسب برای پست دفاع میانی، پرسپولیس و برانکو در طول لیگ شانزدهم با دردسرهای زیادی مواجه شدند.

آی اسپورت: یکی از دغدغه‌‌های اصلی برانکو برای فصل بعد تقویت خط دفاعی است. با جدایی گولچ و یانسکی و عدم جذب بازیکن مناسب برای پست دفاع میانی، پرسپولیس و برانکو در طول لیگ شانزدهم با دردسرهای زیادی مواجه شدند. برانکو در دیدارهایی که سیدجلال حسینی یا محمد انصاری را در اختیار نداشت، در رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر از مهره‌هایی چون حسین ماهینی یا ربیع خواه به عنوان دفاع میانی در پست غیرتخصصی استفاده می‌کرد. اما برانکو می‌خواهد برای فصل بعد دو مدافع میانی هم تراز با سیدجلال حسینی و محمد انصاری را جذب کند.

شجاع خلیل زاده گزینه اول برانکو به حساب می‌آید و ایگور پراهیچ گزینه بعدی این مربی کروات است. پراهیچ در نقل و انتقالات زمستانی هم مدنظر برانکو بود اما طاهری معتقد است که سرمربی تیمش می‌تواند مدافع بهتری را هم جذب کند و این موضوع را به اطلاع او رسانده؛ البته طاهری هر گونه تصمیم گیری در این زمینه کاملاً بر عهده برانکو گذاشته است. البته در صورتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بر سر انتقال پراهیچ با باشگاه نفت تهران هم به توافق می‌رسیدند، باز هم امکان اضافه کردن این بازیکن به ترکیب تیم‌شان را نداشتند زیرا سرخپوشان سه بازیکن غیرآسیایی در ترکیب خود داشتند و امکان جذب یک غیرآسیایی دیگر طبق قوانین وجود نداشت. این در حالی بود که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، پریموف و یانسکی هم از پرسپولیس جدا شدند.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد که پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را با ایگور پراهیچ آغاز نکرده و این گمانه زنی وجود دارد که احتمال جذب یک مدافع خارجی دیگر یا یک مدافع ایرانی بیشتر است. خبر دیگری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد این است که احتمال جذب سعید آقایی از تیم تراکتورسازی بسیار کاهش یافته است. البته برانکو اعتقاد ویژه‌ای به این ملی پوش تبریزی دارد اما باشگاه برای جذب این مدافع با مشکلاتی مواجه شده و به همین علت نام او از لیست خرید پرسپولیس خارج شده است. با توجه به همه این اتفاقات، احتمال آنکه نام سعید آقایی و پراهیچ از لیست خرید پرسپولیس خارج شده و جذب یک مدافع چپ دیگر اولویت اصلی سرخپوشان شود، بسیار زیاد است.

البته برانکو بازیکنان دیگری را هم مدنظر دارد و می‌خواهد آنها را جذب کند اما ابتدا می‌خواهد شرایط جذب بازیکنان نامبرده شامل شجاع خلیل زاده، ایگور پراهیچ، گادوین منشا و سعید آقایی، و همچنین وضعیت تمدید یا عدم تمدید قرارداد سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا، مشخص شود و سپس در این خصوص تصمیم گیری کند. در روزهای اخیر در رسانه‌های مختلف و همچنین در فضای مجازی از بازیکنان مختلفی به عنوان گزینه‌های برانکو برای فصل آینده نام برده شد که هیچ یک از آنها در لیست خرید برانکو قرار ندارند بلکه شاید ممکن است یکی دو نفر از آنها را به عنوان نیروهای آلترناتیو زیر نظر داشته باشد. پرسپولیس هم اکنون دو بازیکن غیرآسیایی دارد و در صورت عدم جذب پراهیچ، می تواند یک بازیکن غیرآسیایی دیگر را هم جذب کند. همچنین گفته می‌شود که برانکو در نظر دارد که بازیکنان جوانی را از لیگ یک، لیگ دو یا لیگ برتر (که به عنوان سهمیه لیگ برتری محسوب نشوند) را جذب خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بفرستین بره بابا بااین نتیجهاش تو باشگاههای اسیا ابرومون برده برانکو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج