۵۲۵۱۳۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

زنگ خطر برای پادوانی، مگویان و رابسون

اگر منصوریان قصد داشت بازیکنان استقلال را حفظ کند، نه دنبال منشا می‌رفت، نه برای ماشاریپوف دعوتنامه می‌فرستاد و نه هر روز درباره بازگشت جباروف صحبت می‌کرد.

ایران ورزشی: اگر منصوریان قصد داشت بازیکنان استقلال را حفظ کند، نه دنبال منشا می‌رفت، نه برای ماشاریپوف دعوتنامه می‌فرستاد و نه هر روز درباره بازگشت جباروف صحبت می‌کرد. منصوریان برای موفقیت استقلال مقابل سپاهان و سپس لیگ قهرمانان آسیا این صحبت‌ها را بر زبان می‌آورد تا بازیکنان با انگیزه به زمین بروند و مثل همیشه انرژی بگذارند. سرمربی استقلال می‌داند که صحبت‌های اخیرش هرگز اجرایی نخواهد شد و در نهایت بازیکنان بسیاری از استقلال جدا می‌شوند. نمونه‌های عینی‌اش هرایر مگویان و یکی از بین رابسون و پادوانی که منصوریان با جذب خارجی‌های جدید آنها را جواب خواهد کرد.

جلال‌الدین ماشاریپوف پدیده جدید فوتبال ازبکستان که در عضویت باشگاه لکوموتیو تاشکند قرار دارد بعد از دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه باشگاه تهرانی قرار گرفت و علیرضا منصوریان نام او را در صدر فهرست خریدهایش قرار داد. باشگاه استقلال هفته قبل با ارسال نامه رسمی به همتای ازبک خواستار انتقال این بازیکن به جمع بازیکنانش در تابستان شد تا فصل بعد در کنار جباروف از ماشاریپوف هم سود ببرد. این اتفاق در حالی رقم خورد که به اذعان برخی از نزدیکان به باشگاه علیرضا منصوریان در جدال برگشت تیمش با لکوموتیو در تاشکند مذاکرات اولیه با ستاره جوان ازبکستانی را از طریق یکی از واسطه‌های حاضر در تاشکند انجام و موافقت اولیه او را برای حضور در استقلال جلب کرد.

ماشاریپوف که به صورت قرضی از پاختاکور به لکوموتیو پیوسته و با پیراهن شماره 99 به میدان می‌رود با توجه به قرارداد جالبی که میان دو باشگاه معروف تاشکند به امضا رسیده حق انتقال مشترکی برای لکوموتیو و پاختاکور دارد اما با پرداخت پول می‌تواند بدون مشکل رضایتنامه‌اش را بگیرد، از همین رو منصوریان از طریق یکی از واسطه‌ها به شدت پیگیر انتقال این بازیکن در لیگ هفدهم است تا جایی که از حالا شماره 99 را برای ستاره 23 ساله و ملی پوش ازبک کنار گذاشته تا از این بازیکن در پست وینگر چپ بهره ببرد.

حالا یک سوال. استقلال، ماشاریپوف را برای چه می‌خواهد؟ برای تقویت خط تهاجمی و کناره‌های زمین؟ جذب او پر از ابهام است. نه اینکه او بازیکن بی کیفیتی باشد، تنها به این دلیل که فهرست استقلال جای خالی ندارد و در صورت جذب او، چند بازیکن باید با پیراهن آبی خداحافظی کنند و سر از تیم دیگری در بیاورند.

استقلال سه بازیکن خارجی در اختیار دارد. لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو و هرایر مگویان. منصوریان در مصاحبه‌های اخیر خود مدام از حفظ بازیکنان گفته و اینکه فقط دو، سه بازیکن جدید جذب خواهد کرد. نقل قول‌های سرمربی استقلال هم موجود است. البته اگر به آن استناد کند و آنها را یک بار دیگر بخواند.

با حضور ماشاریپوف، تعداد بازیکنان خارجی استقلال به عدد ۴ می‌رسد. استقلال اما مدعی است سرور جباروف هم قرارداد دارد و طبق قانون برای لیگ هفدهم باید اصفهان را ترک کند و پیراهن استقلال را بپوشد. با حضور جباروف، تعداد بازیکنان خارجی استقلال به عدد ۵ می‌رسد.

از گوشه و کنار اما شنیده می‌شود منصوریان چشم به جذب گادوین منشا نیز دارد. مهاجم نیجریه‌ای پیکان که این روزها تیم‌های لیگ برتری برای جذب او رقابت می‌کنند و مبالغ نجومی پیشنهاد می‌دهند. منشا البته با پرسپولیس به توافق رسیده اما توافق اولیه فقط برای بازی در این تیم. طرفین با هم اختلاف مالی بسیاری دارند. اختلافی در حدود 350 هزار دلار، پرسپولیس 350 هزار دلار هزینه می‌کند و منشا 700 هزار دلار می‌خواهد.

همین دستمایه‌ای شده تا استقلال و منصوریان هم تلاش خود را برای جذب منشا آغاز کنند. تصور کنید منشا با پرسپولیس به توافق نرسد، پیشنهادهایی از قطر و امارات را رد کند و پیراهن استقلال را بپوشد. آن وقت تعداد بازیکنان خارجی استقلال به عدد ۶ می‌رسد. یعنی دو بازیکن بیشتر از حد مجاز. یعنی دو بازیکن باید از استقلال بروند و در فهرست خروجی قرار بگیرند.

این دو بازیکن قطعا از میان لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو و هرایر مگویان خواهند بود. سه مدافعی که این فصل خط دفاع استقلال را تشکیل دادند. البته مگویان کمتر مورد اطمینان منصوریان قرار گرفت اما رابسون و پادوانی زوج مرکزی خط دفاع استقلال را ساختند و در ترکیب اصلی بازی کردند.

اگر مگویان را نزدیک به در خروج بدانیم، می‌ماند یکی از بین پادوانی و رابسون. دو برزیلی که منصوریان همیشه از سبک بازی شان حمایت کرده و حتی مجید حسینی را در اوج روی نیمکت نشانده و از آنها استفاده کرده است.

غیر قابل تصور است که منصوریان یکی از بین پادوانی و رابسون را در فهرست مازاد قرار بدهد. سرمربی استقلال بارها نشان داده که اگر پای موفقیت در میان باشد، از علاقه‌اش چشمپوشی می‌کند و بازیکن بهتر را جایگزین دیگری می‌کند. این بار هم به نظر می‌رسد وعده‌های منصوریان مبنی بر حفظ قریب به اتفاق بازیکنان استقلال فقط در حد حرف است و نه عمل.

اگر منصوریان قصد داشت بازیکنان استقلال را حفظ کند، نه دنبال منشا می‌رفت، نه برای ماشاریپوف دعوتنامه می‌فرستاد و نه هر روز درباره بازگشت جباروف صحبت می‌کرد. منصوریان برای موفقیت استقلال مقابل سپاهان و سپس لیگ قهرمانان آسیا این صحبت‌ها را بر زبان می‌آورد تا بازیکنان با انگیزه به زمین بروند و مثل همیشه انرژی بگذارند.

سرمربی استقلال می‌داند که صحبت‌های اخیرش هرگز اجرایی نخواهد شد و در نهایت بازیکنان بسیاری از استقلال جدا می‌شوند. نمونه‌های عینی‌اش هرایر مگویان و یکی از بین رابسون و پادوانی که منصوریان با جذب خارجی‌های جدید آنها را دیپورت خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از پیش خودت تحلیل چرت نکن شما اگه خیلی بلدی برو واسه تیم لنگ خودت تحلیل کن

    • بدون نام

      واقعا راست میگه برودرباره لنگ تجزیه وتحلیل کن

    • بدون نام

      توچرا داری میسوزی

    • بدون نام

      بهتربن کار اینه که پادو و مگویان بفرسه بره بجاش دوهافبک ازبک بگیره چون رابسون و مجید حسینی و پژمان بیاد دیگه عالیه لازم به پادو کند و مگویان نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج