۵۲۳۹۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عباسی: اعتراضی به گل عنایتی نداریم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت:ما در صفحه رسمی باشگاه سیاه‌جامگان فقط نوشتیم بدون شرح و نه مصاحبه‌ای کردیم و نه به کسی تهمت زدیم.

خبرگزاری فارس: علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص دیدار آخر تیمش مقابل پرسپولیس و شانس ماندن سیاه‌جامگان در لیگ برتر صحبت‌های زیر را انجام داد.

اوضاع و احوال تیم‌تان چطور است؟

واقعا شرایط تیم ما خوب است و تا به حال تیم را اینگونه سر حال ندیده بودم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و امیدوار هستیم بتوانیم با برد مقابل پرسپولیس سند بقای تیم‌مان را امضا کنیم.

صفحه رسمی سیاه‌جامگان در اینستاگرام روز گذشته فیلمی از گل رضا عنایتی به نفت تهران منتشر کرد و در توضیحات آن از جمله بدون شرح استفاده کرد، آیا شما اعتراضی به آن صحنه دارید؟

ما نه اعتراضی کردیم و نه مصاحبه‌ای صورت گرفته است،دوستان نوشتند بدون شرح و الان هم می‌گویم خواهش ما این است که نظارت شود. ما نه اعتراضی می‌کنیم و نه صحبتی در این زمینه داریم ولی خواسته ما این است که در هفته پایانی نظارت ویژه و ویژه‌تری صورت بگیرد. متأسفانه از چند هفته قبل یکسری از دوستان مرتب مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند فلان تیم در هفته آخر باید مقابل سیاه‌جامگان با تمام قوا بازی کند و از این جور حرف‌ها. آنها دوست دارند همه تیم‌ها مقابل ما به بهترین شکل بازی کنند و جلوی خودشان به نوعی کریم شیره‌ای باشند! شما بازی ماشین‌سازی را که مقابل ما ببینید، متوجه می‌شوید که این تیم تمام تلاش را کرد و یک فوتبال جوانمردانه ارائه داد. من برای شما مثالی می‌زنم.

بفرمائید.

سایپا در سه هفته پیاپی با دو اشتباه مسلم داوری که مقابل ما و پدیده صورت گرفت، امتیازات را جمع کرد و مقابل ما که خلعتبری با دست توپ را جلو برد و مقابل پدیده هم یک پنالتی اشتباه برای این تیم گرفت، شما امتیازات این تیم را با این اشتباهات کم و زیاد کنید، آن وقت متوجه می‌شوید که اگر حق به حقدار می‌رسید،ما الان مقابل پرسپولیس فقط به یک مساوی برای بقا نیاز داشتیم. همه این حرف‌ها را زدم تا بگویم که خواهش می‌کنیم جوری نظارت شود که در پایان فصل همه بگویند فلان تیم،‌ فوتبالی افتاد. امیدوارم تیمی که شایسته است در لیگ بماند و من مطمئن هستم اسپانسرهای جدید ما به ما کمک خواهند کرد.

مگر اسپانسر جدید گرفتید؟

ما اسپانسرهایمان را عوض کردیم و خانواده حضرت زهرا(س) اسپانسرهای ما هستند ضمن آنکه رمز بازی آخر ما یا اباالفضل عباس(ع) است.

برای تیم‌تان پاداش هم درنظر گرفته‌اید؟

برای پیروزی مقابل ماشین‌سازی نزدیک به ۷۰ میلیون تومان که معادل دو سکه برای هر نفر است امروز به بازیکنان پرداخت می‌کنیم و مطمئن باشید برای بازی آخر هم پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

آیا در صورت بقای سیاه‌جامگان برنامه خاصی دارید؟

با توجه به اعیاد شعبانیه، ان‌شاءالله بعد از ماندن در لیگ، با ماشین از ورزشگاه ثامن به ورزشگاه تختی می‌رویم و از آنجا ۳۰ دقیقه پیاده‌روی دارد که با هواداران به طرف حرم مطهر امام رضا(ع) حرکت می‌کنیم که به نوعی از ساحت مقدس امام هشتم تشکر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج