۵۲۳۰۶۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

از ظلمات به روشنایی طارمی؛ آقای گل «ذاتی»

آقای گل شدن مجدد مهدی طارمی در لیگ برتر فوتبال ایران که در سایه ۱۸ گله شدن وی و خارج شدن اجباری دو رقیب اصلی وی از صحنه شکل گرفته، نشانه تازه و قاطعی از سزاواری‌های اوست که امسال بیش از پیش زیر سایه‌هایی از مسائل حاشیه‌ای گم شد و به اندازه کافی به چشم نیامد.

ایران ورزشی: آقای گل شدن مجدد مهدی طارمی در لیگ برتر فوتبال ایران که در سایه ۱۸ گله شدن وی و خارج شدن اجباری دو رقیب اصلی وی از صحنه (ساسان انصاری و گادوین منشا که اولی اخراج و دومی سه اخطاره شد) شکل گرفته، نشانه تازه و قاطعی از سزاواری‌های اوست که امسال بیش از پیش زیر سایه‌هایی از مسائل حاشیه‌ای گم شد و به اندازه کافی به چشم نیامد. حتی اگر طارمی در تک دیدار باقیمانده تیمش (برابر سیاه‌جامگان) گل دیگری را به ثمر نرساند، اندوخته فعلی‌اش پیشرفت محسوسی را در قیاس با فصل گذشته نشان می‌دهد زیرا او در لیگ پانزدهم با ۱۶ گل زده در صدر گلزنان ایستاد و هر چند اعداد و آمار به طور صرف و به تنهایی نشانگر کیفیت کار بازیکنان و برتر بودن یک نفر در یک فصل نسبت به سایر فصول نیست اما شکل بازی طارمی نشانگر قابلیت‌های بالای او و پیشرفتش در قیاس با گذشته است.

ارتقای درجات

طارمی روز شنبه هم در میدانی که گل خوردن‌های آسان و تاسف‌آور تیمش برابر ذوب‌آهن محصول مستقیم چند روز بی‌تمرینی توصیف شد و عملکرد هفته گذشته او و یارانش مورد انتقاد گسترده هواداران پرسپولیس قرار گرفت دو گل دیگر زد تا با عبور از رقم ۱۶ به آماری جالب‌تر در راه تصاحب عنوان آقای گلی برسد و ضمن اختصاص دادن یک عنوان دیگر فصل جاری به قرمزها رضایت شخصی و ارتقای درجات خود را هم محقق کند و ثابت کند که هنوز هم مهره اول تهاجمی سرخ‌ها لااقل در امر گلزنی است. شاید هم این هشدار طارمی به گادوین منشا و هر مهاجم نوک دیگری باشد که در راه الحاق احتمالی به پرسپولیس قرار دارند تا بدانند او هنوز یکی از عوامل اصلی موفقیت پرسپولیس است و کنار گذاشتنش بسیار سخت خواهد بود.

اتفاقات بد یک فصل خوب
رفتن نسنجیده او و رامین رضاییان به لیگ ترکیه در ابتدای فصل ۱۳۹۶- ۱۳۹۵ و سپس پشیمانی و بازگشت سریع به دامان پرسپولیس و حاشیه‌هایی که این مساله برای هر دویشان آفرید و مسائل دیگری مانند حرکت ناپسند دست او خطاب به هواداران در مسابقه دو، سه هفته پیش پرسپولیس و همین ماجرای اعتصاب اخیر از نقاط تاریک کارنامه طارمی در لیگ شانزدهم بوده‌اند و او در ازای هر گلی که زده حداقل یک گل صد در صد را هدر داده و بارها صدای هواداران تیمش را به همین سبب درآورده و پنالتی فاجعه‌وار «چیپ» او در دیدار اخیر برابر الریان قطر به افسانه‌های(!) فوتبالی ما پیوسته است اما او همان طارمی همیشه گلزن و یک مهاجم نزدیک به ششدانگ است.

یک آقای گل ذاتی و مردی که از ظلمات حاشیه‌ای در طول فصل به یکی از روشن‌ترین نقاط و پیروزی‌های انفرادی در پایان فصل رسیده که هر چند با غوغای تحریم تمرین‌ها از سوی بازیکنان پرسپولیس همراه است اما عاری از افتخار و بوی قهرمانی و طعم کسب عناوین مهم جنبی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعانم آقای گلی تو ذات و خونشه.
      عاشقتم مهدی جون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج