۵۲۱۵۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رکوردهای منفی بایرن با آنچلوتی

به نظر نمی‌رسد سرمربی ایتالیایی بایرن‌مونیخ کارنامه موفقی را در اولین فصل حضورش در جمع باواریایی‌ها ثبت کرده باشد و ممکن است خروج زودهنگامی را از آلیانس آره‌نا تجربه کند.

شهروند: به نظر نمی‌رسد سرمربی ایتالیایی بایرن‌مونیخ کارنامه موفقی را در اولین فصل حضورش در جمع باواریایی‌ها ثبت کرده باشد و ممکن است خروج زودهنگامی را از آلیانس آره‌نا تجربه کند.
دومین جام هم پرید
بعد از این‌که بایرن‌مونیخ در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از پس رئال‌مادرید برنیامد، برخی از کارشناسان، مدیران این باشگاه و به‌ویژه کادرفنی و بازیکنان این مسأله را به اشتباهات داوری ربط دادند. با این حال چند روز بعد از این‌که باواریایی‌ها یکی از ٣ جام قابل دسترس خود را از دست دادند، دومین جام نیز از دست آنها رفت. چهارشنبه شب دیدار تیم‌های بایرن‌مونیخ و دورتموند در نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان به مصاف هم رفتند و درنهایت نتیجه بازی رای به حذف مونیخی‌ها داد تا بعد از لیگ قهرمانان، جام حذفی نیز از دست آنچلوتی و شاگردانش برود.
رکوردهای منفی کارلتو
در سال‌های اخیر کسب قهرمانی جام حذفی و بوندس‌لیگا جزو دستاوردهای طبیعی مونیخی‌های پرستاره در آلمان محسوب می‌شد. آنها این فصل با روی کار آوردن کارلو آنچلوتی قصد تحول در تیمشان را داشتند تا با اتکا به ستاره‌های نامدار خود شاید سه‌گانه‌سال ٢٠١٢ را تکرار کنند. این اتفاق نیفتاد و تا چند هفته قبل حتی قهرمانی بوندس‌لیگا نیز به خطر افتاده بود. حالا جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا از دست رفته و بایرن با حفظ جایگاه خودش در جدول بوندس‌لیگا فقط می‌تواند به کسب یک جام در این فصل قناعت کند، اگرچه بعد از ١٧‌سال بایرن در ٥ بازی متوالی قادر به کسب پیروزی نشده است. البته این قهرمانی در شرایطی به دست می‌آید که بایرن در فاصله ٤ هفته تا پایان بوندس‌لیگا ٧٠ امتیاز کرده اما‌سال قبل در پایان مسابقات ٨٨ امتیاز به دست آورده بود. درواقع حتی در صورت کسب ٤ پیروزی بازهم عملکرد ضعیف‌تری نسبت به تیم گواردیولا به دست آمده است.
واکنش به اخراج آنچلوتی

در روزهای اخیر نتایج ضعیف بایرن در هفته‌های اخیر شایعه اخراج کارلو آنچلوتی در پایان فصل را به وجود آورده است. رومنیگه رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ به شایعه اخراج کارلو آنچلوتی واکنش نشان داده و گفته است: «این مربی تا‌ سال ٢٠١٩ قرارداد دارد و سرمربی بایرن‌مونیخ خواهد ماند.» در این شرایط مدیران بایرن از سرمربی خود حمایت کردند اما باید دید در پایان فصل برای جبران این ناکامی دست به تغییرات گسترده در کادرفنی می‌زنند یا فقط در جذب بازیکن دقت بیشتری به خرج خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج