۵۱۸۷۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبدی: کار پرسپولیس خیلی سخت‌ است

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: شرایط برای پرسپولیس در نبود ۳ بازیکن اصلی خوب نیست و این مسئولیت بازیکنان جانشین را سنگین می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: حسین عبدی درباره دیدار حساس فردا (دوشنبه) الهلال و پرسپولیس اظهار داشت: بازی با توجه به شرایط جدول از حساسیت بالایی برای دو تیم و مخصوصا پرسپولیس برخوردار است. این در شرایطی است که قهرمان‌های ایران و عربستان به مصاف هم می‌روند و طبیعی است که دو تیم از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط خود به سر ببرند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس فقط با شکست الهلال می‌تواند از گروهش صعود کند، یادآور شد: جدا از اختلافات سیاسی که بین ایران و عربستان وجود دارد، پرسپولیس و الهلال از سال‌ها پیش با یکدیگر کری زیادی داشته و دیدارهای آنها همیشه حساس و تماشایی بوده اما در بازی فردا این ما هستیم که نیاز شدیدی به برد داریم و دیگر فرصت این را نداریم تا به پیروزی در دیدار‌های آینده دلخوش کنیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره غیبت سیدجلال حسینی، محمد انصاری و سروش رفیعی در دیدار فردا عنوان کرد: مسلما پرسپولیس بابت نداشتن این نفرات ضرر خواهد کرد. از این جهت که هر ۳ بازیکن از نفرات ثابت تیم هستند و سخت است بشود برای آنها جانشین مناسب پیدا کرد. کادرفنی پرسپولیس در این فصل از ۱۳،۱۴ بازیکن در ترکیب اصلی خود بهره گرفت و تغییرات بیشتر هم در پست دفاع چپ و دفاع میانی بود. با توجه به این موضوع کار پرسپولیس در بازی فردا سخت است و امیدوارم نبود ۳ بازیکن اصلی به ضرر تیم تمام نشود.

عبدی وی در واکنش به این موضوع که الان مشخص می‌شود پرسپولیس نیمکت ضعیفی دارد، گفت: خیلی وقت است که به این موضوع پرداخته می‌شود. متاسفانه یکسری از بازیکنان از جمله ۳ بازیکن خارجی در حالی فصل را با پرسپولیس شروع کردند که الان در این تیم حضور ندارند و مشخص نشد هدف از جذب آنها چه بود. تیمی که قرار است در ۳ جام شرکت کند نباید به ۱۳،۱۴ بازیکن دلخوش کند. پرسپولیس در جام حذفی هم از نداشتن بازیکنان جانشین مطمئن ضربه خورد و امیدوارم در بازی با الهلال این شرایط تکرار نشود تا شانس صعود از گروه را از دست بدهیم. نفرات ذخیره پرسپولیس در بازی فردا مسئولیت بسیار سنگینی برعهده دارند و باید تلاش کنند بهترین عملکرد را ارائه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج