۵۱۶۳۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میثاقیان: جلالی فوتبال را خوب می‌شناسد

سرمربی سیاه‌جامگان گفت: مقداری از قراردادها به بازیکنان ما پرداخت شده و برای بازی سرنوشت‌ساز فردا امیدوارتر شدیم و با پیروزی در این دیدار شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان گفت: بازی فردا بازی بسیار سختی است. جلالی یک مربی باتجربه است و فوتبال را خوب می‌شناسد پس باید ۹۰ دقیقه تمرکز خود را در این دیدار حفظ کنیم.

وی ادامه داد: پیکان در چند سال اخیر فراز و نشیب زیادی داشته اما امسال شرایط خوبی دارد ضمن اینکه تیم ما نیز هر هفته بهتر شده و الان در شرایط خوبی قرار داریم. از مردم نیز خواهش می‌کنم فردا ما را تنها نگذارند چون به آنها نیاز داریم.

میثاقیان یادآور شد: میثم حسینی برای بازی فردا مصدوم است و برای این بازی کمبود یار داریم و نبود چنین بازیکنانی برای ما سخت خواهد بود. از سوی دیگر دو هفته باخت پیاپی پیکان کار را برای ما سخت‌تر می‌کند چون آنها یک تیم باتجربه و خوب هستند.

سرمربی سیاه‌جامگان تأکید کرد: مقداری از قراردادها به بازیکنان ما پرداخت شده و برای بازی سرنوشت‌ساز فردا امیدوارتر شدیم و با پیروزی در این دیدار شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج