۵۱۶۱۳۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

تمهیدات پلیس برای جشن قهرمانی پرسپولیس

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برای بازی میان دو تیم پرسپولیس و پدیده را تشریح کرد و گفت: ماموران از ساعت ۱۳ امروز در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی و اطراف آن مستقر خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا: سرگرد علی شریفی در تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت برای بازی میان دو تیم پرسپولیس و پدیده اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای تماشاگران این دیدار و همچنین تسهیل در تردد آنان تدابیری را اندیشیده و بر این اساس استقرار ماموران از ساعت ۱۳ امروز در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی و اطراف آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تعداد زیادی از طرفداران دو تیم برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شوند گفت: توصیه همیشگی ما به شهروندان این است که برای حضور در ورزشگاه آزادی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده، همچنین آن دسته از افرادی که با خودروی شخصی قصد حضور در استادیوم را دارند بایستی توجه داشته باشند که حتما در پارکینگ‌ها توقف کرده و با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف ورزشگاه آزادی نیز گفت: هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی برای تردد در معابر منتهی به ورزشگاه اعمال نشده اما پلیس با تخلفات و اقداماتی که منجر به سد معبر و اخلال در روند ترافیک شود برخورد خواهد کرد. همچنین نسبت به جابجایی خودروها در مکان‌های غیرمجاز توقف کرده باشند اقدام خواهد شد.

شریفی درباره حضور موتورسیکلت سواران نیز اظهار کرد: حمل مسافر با موتورسیکلت بیش از ظرفیت مجاز، انجام حرکات نمایشی و ... از جمله تخلفاتی است که ماموران پلیس حتما با آن برخورد خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ماموران پلیس تا پایان بازی و تخلیه کامل جمعیت در محل حضور خواهند داشت، اظهار کرد: تماشاگران توجه داشته باشند که حین خروج از استادیوم از پیاده روها و محل‌های عبور عابر پیاده تردد و از ورود به اتوبان و بزرگراه‌ها پرهیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بانوی سرخ

      ای جاااااان.قهرمانیت مبارک عشقم

    • ارتش سرخ

      درود بر پرسپولیس و ارتش بزرگ سرخ

    • بانوی پرسپولیسی

      جای همه ی زنان سرخ دل در استادیوم آزادی و جشن بزرگ قهرمانی محبوب ترین و پرافتخارترین تیم ایران ، پرسپولیس کبیر، خالی ....
      به امید جشن قهرمانی سال آینده و حضور همه هوادران زن و مرد در آن مراسم با شکوه

    • بدون نام

      واقعا کاش می شد خانم ها هم برن ورزشگاه

    • نرگس جمشیدی

      تبریک میگم قهرمانی پرسپولیس رو به همه ی هواداران این تیم بزرگ من خودم افتخار میکنم که پرسپولیسی ام کاش میشد خانم ها هم بتونن به ورزشگاه بیان و تو شادی تیمشون سهیم باشن لطفا جای ما هم شادی کنید وتیممون رو تشویق کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج