۵۱۵۷۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاپیتان پاشو، قهرمان شدیم

در دیداری که قرار است فردا برگزار شود و احتمالا هانی نوروزی به نیابت از پدرش جام قهرمانی را بالا ببرد، او یک خاطره جالب از خود به جا گذاشته است.

ورزش سه: در دیداری که قرار است فردا برگزار شود و احتمالا هانی نوروزی به نیابت از پدرش جام قهرمانی را بالا ببرد، او یک خاطره جالب از خود به جا گذاشته است.

هادی نوروزی، کاپیتان فقید سرخپوشان در دیدار فصل گذشته و در استادیوم آزادی با گلی عجیب و جالب توجه توانست عنوان برترین گل ماه را به خود اختصاص دهد. شماره 24 ابدی این روزهای سرخپوشان که در ابتدای فصل بازوبند کاپیتانی را به خود اختصاص داده بود، امیدوار بود در افتتاحیه لیگ با نمایش موفقی از سوی سرخپوشان یک برد شیرین برای آغاز فصل به نام پرسپولیس کند اما اشتباهات فردی باعث شد تا آنها از این برد ناکام بمانند و تنها خاطره شیرین آن بازی گل دیدنی نوروزی و شادی منحصر به فرد و همراه با اشک او باشد.
کاپیتان پاشو، قهرمان شدیم

دو تیم فردا بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت؛ در جدالی که پرسپولیس اینبار برخلاف فصل گذشته و در آزادی نه از سوی هواداران تحت فشار قرار دارد و نه صدای اعتراضی بلند می‌شود. حاضران در آزادی آمده‌اند تا جشن قهرمانی را برگزار کنند اما نوروزی در اتفاقی شوک آور همه را تنها گذاشت. مهدی طارمی در این باره نوشته: کاپیتان پاشو، قهرمان شدیم.

فردا و در غیاب کاپیتانی ابدی سرخپوشان این هانی نوروزی است که به نیابت‌اش و البته با درخواست بازیکنان و هم‌تیمی‌های سابق هادی، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد...
کاپیتان پاشو، قهرمان شدیم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج