۵۱۴۷۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لمپارد: چلسی باید این شکست را فراموش کند

فرانک لمپارد می‌گوید چلسی نمایش ضعیفی برابر یونایتد داشته و باید این بازی را فراموش کند و به فکر بازی‌های پیش‌رو باشد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میرور، چلسی که صدرنشین لیگ برتر انگلیس است، در هفته‌ سی و سوم برابر منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه‌ دو بر صفر شکست خورد تا اکنون تنها چهار امتیاز با تاتنهام فاصله داشته باشد.

فرانک لمپارد درباره این بازی گفت‌: بازی چلسی برابر یونایتد بسیار ضعیف و دور از انتظار بود. این بازی تنها در بازیکنان منچستریونایتد خلاصه شد. حریف کاملا بر بازی مسلط بود. این موضوع باعث نگرانی است. چلسی پیشتر هم در بازی برابر آرسنال در هفته‌های نخست چنین فوتبالی را بازی کرده بود. اکنون موضوع این است که باید این باخت را فراموش کرد و به فکر ادامه‌ فصل بود. نگرانی را در چهره بازیکنان و مربیان چلسی می‌بینم. این موضوع طبیعی است و تنها چیز مهم این است که تیم، شخصیت خودش را حفظ کند و به فکر ادامه‌ فصل باشد تا بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

لمپارد در پایان گفت‌: مطمئن هستم بازیکنان چلسی این ظرفیت‌ را دارند که فشار موجود تا پایان فصل را تحمل کنند و بتوانند تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برسانند. از اکنون تا پایان لیگ برتر تمام بازی‌ها مهم است و تیم نباید هیچ بازی را از دست بدهد.

چلسی در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس باید در خانه به مصاف ساوتهمپون برود که چند هفته‌ اخیر دچار افت شده است. این تیم هفته قبل برابر منچسترسیتی با سه گل شکست خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج