۵۱۴۷۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره لیورپولی ها خوشحال است

دروازه‌بان قرمزپوشان در دو بازی اخیر ستاره تیمش بوده و بعد از پیروزی برابر وست برومویچ از نمایش قرمزها ابراز رضایت کرد.

ایسنا: ‌به نقل از تلگراف، لیورپول در ورزشگاه هاثورن به دیدار وست برومویچ رفت که در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار داشت. گل ‌دقیقه ۴۵ روبرتو فیرمینو سه امتیاز دیگر برای کلوپ و تیمش رقم زد. در این بازی نیز مانند دیدار قبل سایمون مینیوله عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت و توانست دروازه‌ تیمش را بسته نگه دارد.

مینیوله‌ بعد از بازی گفت‌: اگر شما به این ورزشگاه رفته باشید، می‌دانید که چه شرایطی در انتظار شماست. خیلی‌ها قبل از مسابقه گفتند نمی‌توانیم از پس حریف بربیایم ولی در ۱۰ ‌دقیقه پایانی دفاع بسیار خوبی داشتیم و همین برای ما کافی بود. خوشحالم که بازهم در پیروزی تیمم نقش داشتم. البته دروازه‌بان فقط یک جزء از سیستم دفاعی تیم محسوب می‌شود. تمام بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از نظر دفاعی داشتند و همین به برد ما در این بازی کمک کرد.

دروازه‌بان قرمزهای آنفیلد ‌اضافه کرد: تیم‌های دیگر در حال‌ پیروز شدن هستند ولی ما تنها باید بر روی خودمان متمرکز باشیم. نباید کاری به دیگر تیم‌ها داشته باشیم. اگر خودمان بتوانیم تمام بازی‌ها را ببریم در پایان فصل نتیجه‌ مطلوبی را کسب کردیم.

لیورپول که در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است، باید هفته‌ آینده در خانه پذیرای کریستال پالاس باشد که با هدایت سم الردایس توانسته است چلسی و آرسنال را شکست بدهد. باید ببینیم سومین قربانی «بیگ سم» لیورپول خواهد بود یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج