۵۱۴۶۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چیچاریتو: تا پای مرگ برای رئال تلاش کردم

ستاره مکزیکی بایر لورکوزن از دلیل جدایی خود از رئال مادرید سخن به میان آورد و پیش بینی خود از دیدار بایرن برابر رئال را هم اعلام کرد.

ایسنا: ‌به نقل از مارکا، خاویر هرناندز سابقه بازی کردن در رئال مادرید را در کارنامه دارد و با وجود این که کمتر فرصت بازی به او می‌رسید اما عملکرد خوبی از خود نشان داد.

هرناندز در نهایت نیمکت‌نشینی در رئال مادرید را دوام نیاورد و ترجیح داد که راهی رقابت‌های بوندسلیگا شود و الان برای لیورپول بازی می‌کند. این مهاجم مکزیکی در دوران حضورش در رئال مادرید ۳۳ بازی پیراهن این تیم را بر تن کرد و توانست ۹ گل به ثمر رساند که حساس‌ترین آنها برابر اتلتیکومادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۵ بود.

او درباره علت ترک رئال مادرید اظهار کرد: هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد. برای بازی کردن در رئال تا پای مرگ تلاش و تمرین کردم اما در نهایت مجبور به جدایی شدم.

هرناندز درباره دیدار بایرن مونیخ برابر رئال گفت‌: این یک دیدار بسیار جذاب است و احتمال هر نتیجه‌ای در آن وجود دارد. در آلمان بسیاری بر این باور هستند که رئال با توجه به نتیجه‌ دیدار رفت به دور بعد صعود کرده است اما باید بگویم که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

این بازیکن مکزیکی در پایان سخنان خود به حمایت از مارک بارترا پرداخت و گفت‌: می‌خواهم همدردی و حمایت خود را با بازیکن دورتموند که شب بسیار تلخی را پشت سر گذاشت اعلام کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج