آوینا_استیکی 2
adexo3
۵۱۴۵۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روزهای بی‌حوصلگی ادینیو!

مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی در دومین مقطع حضور خود در این تیم، دوران خوشی را سپری نمی کند و شنیده ها حاکی از آن است قصد دارد در پایان لیگ شانزدهم به همکاری خود با سرخ پوشان تبریزی خاتمه ببخشد.

هوادار: مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی در دومین مقطع حضور خود در این تیم، دوران خوشی را سپری نمی کند و شنیده ها حاکی از آن است قصد دارد در پایان لیگ شانزدهم به همکاری خود با سرخ پوشان تبریزی خاتمه ببخشد.

لوسیانو ادینیو ، آقای گل لیگ چهاردهم که حضورش در ترکیب تیم تراکتورسازی یک دردسر بزرگ برای مدافعان تیم های حریف بود، در بازگشت دوباره خود به این تیم در لیگ شانزدهم، آن گونه که باید نتوانست روزهای خوبی را برای خود و هوادارانی که عاشقانه وی را پرستش می کردند، رقم بزند. بدون شک رقم خوردن چنین شرایطی، سوای مسائل فنی مربوط به خود این بازیکن، دلایل دیگری نیز داشت که مهم ترین آن تفکرات امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی بود که در عین ناباوری این گلزن بالفطره را به جای استفاده در نوک خط حمله، گاها در نقش هافبک و گاها در نقش مهاجم دوم به کار گرفته و عملا کارایی وی را به حداقل رساند.

ادینیو که از نظر مالی در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و کسب و کار اقتصادی قابل توجهی در کشورش برزیل دارد، بیش از آن که هدفش از حضور در تراکتورسازی مسائل مالی باشد با انگیزه شور و هیجانی که در این تیم وجود دارد در جمع سرخ پوشان حاضر شد.موضوعی که در گفت و گوهای رسمی و غیر رسمی بارها به آن اشاره کرده است.چرا که در لیگ چهاردهم بازی های خوب اش رابطه عاطفی و عمیقی بین او و تی تی ها ایجاد کرد.

ادینیو اما در این فصل موفق به تکرار آن روزها نشد تا در روزهای پایانی لیگ شانزدهم از رفتن سخن بگوید. بی شک ادینیو به عنوان مهاجمی که با وجود بازی در پست غیر تخصصی اش و البته دوری از ترکیب اصلی در اکثر بازی ها گل زده، به هیچ عنوان نباید از وضعیت موجود رضایت داشته باشد و بایستی کاملا به وی در اتخاذ تصمیمی که نهایتش ترک تراکتورسازی است حق داد.

البته با توجه به این که در انتهای فصل احتمال تغییر در کادر فنی تیم تراکتورسازی بسیار زیاد است، شاید مهاجم برزیلی تا آن زمان صبر کرده و ببیند که آیا سرمربی که برای تراکتورسازی انتخاب خواهد شد به او اعتقاد دارد یا نه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج