۵۱۳۱۳۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رحمانی: شاید به استقلال برگردم

هافبک فولاد خوزستان گفت: امکان دارد یک روز به استقلال برگردم.

کاپ: هافبک فولاد خوزستان گفت: امکان دارد یک روز به استقلال برگردم.

بختیار رحمانی درخصوص بازی با نفت تهران در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نفت بازی را بهتر از ما شروع کرد ولی تاکتیک تیم ما تغییر کرده بود و میثم دورقی را نداشتیم. نیمه اول را نفت بهتر بازی کرد ولی ما در نیمه دوم بهتر بودیم و خدا را شکر پس از گل هم شرایطمان را حفظ می کنیم.

وی ادامه داد: نفت از پاس های بلند استفاده می کند ولی در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و هر دو تیم می توانستیم برنده باشیم. بازی خوبی بود و خدا را شکر ساسان انصاری ۲ گل زد و همه خوشحال شدیم. روند خودم هم خوب بود و پاس گل هم دادم.

هافبک فولاد با بیان اینکه اعتقاد ندارم در تیم های دور از حاشیه راحت تر کار می کنم، گفت: اگر منظورتان استقلال و پرسپولیس است که اینطور نیست. من همه جوره دوست دارم در سه بازی آینده که با فولاد قرارداد دارم در خدمت آن باشم اما باید ببینم چه می شود. شاید یک روزی به استقلال برگردم و شاید می ماندم شرایط خوب میشد اما در آن زمان همه خوب نبودند.

رحمانی تصریح کرد: الان شرایط استقلال و خودم خوب است و نمی شود گفت این حرف ها درست است. امکان دارد به استقلال برگردم و باید دید چه اتفاقی می افتد.

وی با اشاره به کل کل هایی که با تیموریان داشت، عنوان کرد: آندو را خیلی دوست دارم و امیدوارم به تیم ملی برگردد. او بازیکن بزرگی است و سال ها خیلی در تیم ملی بوده و امروز هم خوب کار کرد. همیشه او را دوست داشتم و این حرف ها پیش می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سحر

      خدایی بختیارم کلن رد داده نه از اول فصل که اونطوری اومد گفتیم تمام دیگه نسخه همه تیم ها پیچیده است با اومدنش بعد که کنار گذاشتنش شروع کرد پریدن و حمله به منصوریان بعد مصاحبه کرد که اقا خدارو چه دیدی شاید با سروش تو پرسپولیس همبازی شدم الانم میگه باز برمیگردم استقلال خدایی حالت خوبه برادر ؟ سرت جایی نخورده؟ من نمیدونم هوادارهای استقلال چطور اینقدر واسه این خودشونو میکشتن ؟

    • رضاف

      دیگه خواب استقلال رو ببینی یادت رفته چه حرفایی میزدی اونم در مورد یه استقلالی اسم استقلالم دیگه نیار...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج