۵۱۳۱۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شریفی: هدف ما جام حذفی و مقام دومی لیگ است

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تا آخرین لحظه به قراردادش با این باشگاه پایبند است و این تیم را ترک نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تا آخرین لحظه به قراردادش با این باشگاه پایبند است و این تیم را ترک نمی‌کند.

خالد شفیعی پس از پیروزی مقابل پدیده و صعود به رده دوم اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سنگینی مقابل پدیده داریم. در بازی‌های گذشته دو تیم نیز با بدشانسی روبه‌رو بودیم و نمی‌توانستیم نتیجه دلخواهی مقابل پدیده کسب کنیم. فشار زیادی روی بازیکنان بود اما تمام هم و غم خود را گذاشتیم تا بتوانیم تمام سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره عملکرد اخباری در دیدار مقابل پدیده بیان کرد: من، محمد ایران‌پوریان و محمدرضا اخباری با مصدومیت بازی کردیم. اخباری شرایط بازی را نداشت و با فداکاری در این دیدار حاضر شد. به نظر من او عملکرد خوبی داشت زیرا شرایطش مناسب نبود.

شفیعی درباره آینده‌اش گفت: تا آخرین لحظه‌ای که قرارداد دارم در تراکتورسازی می‌مانم و به سایر پیشنهادات توجهی نمی‌کنم. تا الان پیشنهاداتی را داشته‌ام و ۴، ۵ باشگاه با مدیربرنامه‌هایم صحبت‌هایی را داشته‌اند اما نمی‌خواهم در این شرایط تراکتورسازی را تنها بگذارم. البته باید شرایط برای ماندن من در این تیم برطرف شود.

مهدی شریفی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی نیز پس از کسب سه امتیاز مقابل پدیده اظهار کرد: بازی خوبی بود زیرا پدیده حریف قدرتمندی برای ما بود. آنها توانسته بودند ۵ بازی اخیر خود را ببرند و با روحیه مناسبی به مصاف ما بیایند.

وی ادامه داد: ما به این پیروزی نیاز داشتیم به همین دلیل با تمام جان و دل خود بازی کردیم. هدف ما قهرمانی در جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ است که به امید خدا به زودی آنها را به دست خواهیم آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج