۵۰۶۳۰۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تیم ملی شگفت‌انگیز ایران

صفر گل خورده در ۷ بازی! مگر می‌شود؟ این اولین و مهم‌ترین پرسشی است که پس از مشاهده وضعیت تیم ملی در جدول گروه نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی فوتبال به ذهن می‌رسد.

ایران ورزشی: صفر گل خورده در ۷ بازی! مگر می‌شود؟ این اولین و مهم‌ترین پرسشی است که پس از مشاهده وضعیت تیم ملی در جدول گروه نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی فوتبال به ذهن می‌رسد.

تیم ملی در وضعیتی کاملا آرمانی و دست‌نیافتنی به سر می‌برد. موقعیتی بکر که در هیچ نقطه از تاریخ چند ده ساله فوتبال ایران مشاهده نشده است. خوب به یاد داریم تیم ملی را که برای صعود به جام جهانی فوتبال چطور به سبب باخت‌های غیرمنتظره دست به دامان دیگر تیم‌ها بود و نتایجی را از آنها طلب می‌کرد که شاید صعودش به مهم‌ترین آوردگاه فوتبال جهان را هموار کند.

روزهای پرالتهاب اما و اگرها. اکنون تیم ملی در چنان دایره پرامید وکم مخاطره‌ای چرخ می‌زند که صعود نکردنش به معجزه می‌ماند و نه صعودش. نقطه‌ای شگفت‌انگیز که حیرت‌زده‌مان می‌کند. با تیمی مواجهیم که در راه صعود به جام جهانی فوتبال در ۷ بازی هیچ گلی دریافت نکرده است. کارنامه‌ای استثنایی که اگر تا پایان مرحله انتخابی حفظ شود، احتمالا رکوردی تازه را نصیب فوتبال ایران خواهد کرد.

مضاف بر آن تیم تحت فرمان کارلوس کی‌روش تنها 4 امتیاز از 21 امتیازی که می‌توانست به چنگ آورد را از کف داده است و از مجموع 3 بازی آینده 3 امتیاز می‌خواهد تا راهی جام جهانی فوتبال شود. در این حال و هوا لحظه‌ای هم نمی‌توان ناکامی تازه‌ای را برای فوتبال ایران متصور بود. بی‌آنکه حس وطن‌پرستی‌مان فوران کرده باشد و بی‌هیچ جانبداری کورکورانه‌ای باید اعتراف کرد که تیم ملی همین حالا هم به جام جهانی صعود کرده و بسیار بعید و غریب است که با چنین ظرفیت‌هایی نتواند از پس کارزار نه چندان دشوار پیش رو برآید.

صعود به جام جهانی روسیه بر تارک تیم ملی ایران سایه افکنده و کارلوس کی‌روش و سربازانش نوید پنجمین فتح را می‌دهند و بعید نیست که این تیم در جام جهانی هم با اتکای به خط دفاع آهنین و فرصت‌شناسی ذاتی‌اش از مرحله گروهی نیز فارغ شود و به موقعیتی دست یابد که هرگز فوتبال ایران تجربه‌اش نکرده است.

تیم ملی اما برای رسیدن به آن مرز از خودباوری و اعتماد به نفس نیازمند برگزاری اردوهای منسجم و بازی‌های تدارکاتی بزرگ است. ضرورتی که سرمربی تیم ملی بارها به آن اشاره داشته است اما به دلیل ضعف‌های ریشه‌ای که همواره فوتبال ایران در بخش ستادی و برنامه‌ریزی با آن مواجه بوده این اهداف محقق نشده است.

اکنون اما زمان و مجالی برای درنگ و فرصت‌سوزی نیست. تیم ملی تا جام جهانی روسیه فاصله آنچنانی ندارد. یک سال و اندی دیگر تیم ملی در روسیه است و این زمان آنچنان چشمگیری برای آماده‌سازی تیمی نیست که می‌خواهد در ۲۰۱۸ هم شگفت‌انگیز باشد.

این تیم را باید از عمق جان و با تمام احساس و انگیزه دریافت و به نیازهایش پاسخ مثبت داد حتی اگر فدراسیون فوتبال متحمل صرف هزینه‌های بسیار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج