۴۹۴۸۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راز جشن آخر سال منصوریان و تیمش

پیروزی بزرگ استقلال مقابل سایپا ریشه در آمادگی همه نفرات تیمی دارد که تفاوت زیادی بین نیمکت و بازیکنان ثابت در آن نیست . ​​​​​​​

ورزش سه: علیرضا منصوریان با اجرای سیستم چرخشی توانسته شاگردانش را از مصدومیت دور نگه دارد و البته انگیزه را به تمامی بازیکنان تیمش اهدا کند. سیستمی که در فوتبال ایران مورد استفاده قرار نمی گیرد.

"ما مجموعه ای قوی از ۲۲ بازیکن داریم و البته یک ساختار ثابت. ما باید مواظب بازیکنان باشیم. اگر تمام تمرکز تیم را روی ۱۴ نفر بگذاریم دیگر نمی توانیم روی بقیه بازیکنان حساب کنیم."

این قسمتی از کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته ی علیرضا منصوریان پس از دیدار با سایپا درباره تغییرات مداوم در ترکیب تیمش است. جملاتی که در فوتبال ایران بارها شنیده شده است اما بیش از عمل، طعم شعار می دهند اما اکنون منصوریان با اجرای این مهم تیم فوق العاده سرحالی را به میدان می فرستد.

علیرضا منصوریان که تا روزهای پایانی نیم فصل نخست دچار سردرگمی در چینش ترکیب ثابت خود بود و با آزمون و خطا سعی در یافتن بهترین ترکیب را برای تیمش داشت، پس از یک انقلاب بزرگ در دیدار با سپاهان، ناگهان تمامی مهره های لازم و کار آمد را در هر نقطه از زمین مسابقه پیدا کرد و از یک تیم نامنظم، در هم ریخته و بی انگیزه تیمی دوست داشتنی ، با هدف و دیسیپلین و جنگنده را تحویل هواداران استقلال داد.

اگر چه سرمربی استقلال محرومیت فیفا را توفیق اجباری نداند و عدم جذب مهره هایی مانند تیموریان و جپاروف را حتی منجر به ضرر بداند ، اما بسیاری از طرفداران این تیم بر این نکته واقفند که انگیزه ی جوانان و اتحاد عجیب در رختکن آبی ها، تا حدود زیادی کار را برای منصوریان در آورد و تیمی یکدست را آماده ی نیم فصل دوم کرد.

اکنون تیم استقلال با توجه به مهره های جوان و با کیفیتی که در اختیار دارد از معدود (اگر نگوییم تنها) تیم های لیگ برتر است که در هر منطقه از زمین ۲ بازیکن تقریبا هم تراز در اختیار دارد و این دست منصوریان را برای اعمال سیستم چرخشی باز گذاشته است. با توجه به بازی های فشرده ی تیم استقلال در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا اعمال سیستم چرخشی کمک زیادی به سرمربی آبی پوشان کرده تا بتواند به همه مهره های تیمش به اندازه کافی استراحت بدهد و در یکی از حساس ترین مقاطع فصل، آنها را از شر مصدومیت دور نگه دارد و البته ی همه آنان را نیز آماده نگه دارد.

در ۵۶ روز گذشته و پس از شروع نیم فصل دوم، شاگردان علیرضا منصوریان در طی ۵۵ روز ، ۱۲ بار به میدان رفته اند که این بدین معنی است که آبی پوشان در هر ۴.۵ روز در یک دیدار رسمی در زمین فوتبال حاضر شده اند. با توجه به این تقویم فشرده، تیم استقلال در این مدت بیش از هر تیم دیگری به میدان رفته و البته بیش از تیم های دیگر نیز امتیاز جمع کرده است. نکته ی جالب در این خصوص آن است که تمامی بازیکنان استقلال در این بازه ی کوتاه، فرصت استراحت داشته اند و حداقل در یک دیدار یا به صورت اجباری و یا با تصمیم سرمربی تیم بیرون از ترکیب نشسته اند.

تیم استقلال با توجه به حواشی زیاد این روزهایش و حتی تحریم تمرین، همچنان خوب بازی می کند و نتیجه می گیرد و این روند تا روزی که منصوریان با سیستم چرخشی اش همه ی بازیکنان را آماده به خدمت نگه دارد ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج