۴۹۳۷۶۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

آبی‌های خوزستان هم تمرین را تحریم کردند؛

برگزاری بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان در ابهام

بازیکنان استقلال خوزستان عصر امروز به دلیل مشکلات مالی، تمرین نکردند. آنها تهدید کرده‌اند در صورت دریافت نکردن قراردادهایشان فردا برای بازی با پرسپولیس به تهران نمی‌آیند.

خبرگزاری مهر: بازیکنان استقلال خوزستان عصر امروز به دلیل مشکلات مالی، تمرین نکردند. آنها تهدید کرده‌اند در صورت دریافت نکردن قراردادهایشان فردا برای بازی با پرسپولیس به تهران نمی‌آیند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر کسب کرده بودند، عصر امروز سه شنبه پس از عملی نشدن وعده و وعیدهای مسئولان باشگاه، به خاطر مشکلات مالی تمرین را تحریم کرده و به خانه هایشان بازگشتند.

حیدر شریفی مربی تیم استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان گفت: متاسفانه پس از قهرمانی در لیگ پانزدهم، آب خوش از گلوی بازیکنان پایین نرفته و هر روز یک مشکل برای آنها به وجود می آید. قرار بود مسئولان به وعده هایشان عمل و مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند اما صبر و تحمل بازیکنان تمام شده و آنها هم امروز تمرین نکردند.

مربی استقلال خوزستان با بیان اینکه بازیکنان این تیم تهدید کرده اند در صورت حل نشدن این مشکل مقابل پرسپولیس هم به میدان نمی روند، خاطر نشان کرد: آژانس هواپیمایی که بلیت پرواز به تهران را صادر کرده است به دلیل بدهی باشگاه حاضر نیست بلیت ها را به باشگاه تحویل بدهد. این آژانس اعلام کرده تا زمانی که بدهی ها پرداخت نشود بلیت را به مسئول تیم نخواهد داد!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط ممکن است تیم با اتوبوس به تهران بیاید؟ گفت: طبق معمول به دنبال فرد خَیری هستیم که بتواند این مشکل را حل کند تا به تهران بیاییم و بازی حساس خود را برابر پرسپولیس انجام دهیم. ما در هفته های پیش نتایج قابل قبولی کسب کردیم و انتظار داریم مسئولان هم فکری به حال استقلال خوزستان کنند و این تیم را غریبه تصور نکنند.

مربی استقلال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان این بار شوخی ندارند و به طور جدی تا پولشان را نگیرند تمرین نخواهند کرد. امیدوارم مسئولان به دنبال رفع این معضل بزرگ استقلال خوزستان باشند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان روز پنجشنبه این هفته باید در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حمید

      نتیجه فوتبال دولتی و مدیران انتصابی ، پس خور آن همین شرایط است.فساد را هم به آن اضافه کنید.شک نداشته باشید این نوع مدیریت (بز بلاگردون) محکوم به شکست است.

    • بدون نام

      خیلی خوب بابا شما هم بهانه نیارید تمرین نکنید برید به پیروزی ببازید وپیروزی را قهرمان کنید وجام را الوده کنید مهم نیست همیشه این طوری بوده وخواهد بود

    • فرشید

      واقعا"خاک بر سر این فوتبالی که همش شده تهدید و تحریم بازی نکردن و تمرین نکردن

      آیا بازیکنای تیمهای فوتبال از کره دیگه ای به زمین اومدن!!!؟؟؟؟

      تو کشوری که اکثریت مردم درسال بین12تا حدود50میلیون تومان درآمد دارن و تمام سال کار میکنن و با همین حقوق ها زندگی رو هم میچرخونن
      چرا فوتبالیستهای کشورمون که از لحاظ تکنیکی و انضباط فردی در زمره آماتورهای جهان حساب میشن،با دریافت پیش قراردادهای از چن ده میلیون تومانی تا چن صد میلیون تومانی ،بازم داد بی پولی میزنن؟؟
      بازیکنی که قرار داد میبنده و پول قرارداد میگیره
      چرا بهش حقوق ماهانه میدن؟؟چرا انتظار پاداش برد داره؟؟
      مگه گلر وظیفه ش چیه که واسه گل نخوردن و باصطلاح خودشون ((کلین شیت)) توقع پاداش جداگانه دارن؟؟؟!!!
      تمام بازیکنا اولین حرف شون:شادی دل هوادار ه
      اما چرا فک نمیکنن که هوادار سرما و گرما رو تحمل میکنه،پول بلیط،ایاب و ذهاب و......رو میده اما آقایون با باختن انتظار دارن که از گل نازکتر حرفی نشنون؟؟؟
      از بازیکنی که فقط و فقط بفکر مدل مو یه،بیشتر از این انتظار نیست که فک کنه که اکثریت مردم با چه حقوق های ناچیز دارن زندگی میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج