۴۸۶۵۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شجاعی: به دنبال ۳ امتیاز هستیم

ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس در آستانه بازی برابر المپیاکوس گفت: ما به دنبال کسب هر ۳ امتیاز بازی با تیم انصاری‌فرد هستیم.

خبرگزاری تسنیم: حساس‌ترین جدال هفته بیست‌ودوم سوپر لیگ یونان فردا (یکشنبه) میان تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس که رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند برگزار می‌شود. حضور کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی در تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس جذابیت خاصی به دو‌ئل ایرانی‌های سوپر لیگ یونان بخشیده است.

مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس در خصوص این بازی گفت: برای کریم انصاری‌فرد در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی برابر المپیاکوس برای ما بسیار مهم است و به دنبال کسب هر ۳ امتیاز از این رویارویی هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: پانیونیوس برای رسیدن به ۳ امتیاز و پیروزی مبارزه خواهد کرد. کریم انصاری‌فرد دوست صمیمی من و پانیونیوس است اما پانیونیوس نمی‌خواهد چیزی را در این بازی از دست دهد. فوتبال همین است و من برای انصاری‌فرد در این جدال و آینده آرزوی بهترین‌ها را دارم.

کریم انصاری‌فرد یک فصل‌ونیم در تیم پانیونیوس بازی کرد و ماه گذشته میلادی با جدایی از این تیم آتنی راهی المپیاکوس شد. او در بازی فردا برابر تیم پیشین خود به میدان می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج