۴۷۸۰۲۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

طالب لو: دیگر از فوتبال لذت نمی‌بریم

وحید طالب‌لو می‌گوید بعضی اتفاقات باعث شده که دیگر کسی از فوتبال لذت نبرد.

خبرگزاری ایسنا: دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی پایتخت خاطرنشان کرد: امیدوارم هر دو تیم بازی جذابی را ارائه دهند، با این حال تنها مسئله‌ای که در فوتبال ایران مشکل ساز شده، لذت نبردن از فوتبال است.
وی ادامه داد: بازیکنان، مربیان و هواداران ما هیچ لذتی از فوتبال نمی‌برند. باید از این لحظاتی که در فوتبال رخ می‌دهد لذت ببریم ولی عدم وجود چنین حسی باعث شده که ذهن همه افراد در خصوص فوتبال منفی شده باشد.
طالب لو اضافه کرد: پیش بینی نتیجه این دیدار سخت است، از طرفی استقلال توانسته در آسیا به مرحله گروهی صعود کند که این موضوع افتخار بزرگی برای فوتبال ایران به حساب می‌آید، از طرف دیگر پرسپولیس هم در هفته گذشته تراکتورسازی مدعی را شکست داد. هر دوتیم در شرایط خوبی به سر می‌برند و قطعا بازی خوب و تماشاگرپسندی را از دوتیم شاهد خواهیم بود.
وی همچنین درباره پیروزی تیمش مقابل پدیده در مشهد اظهار کرد: با توجه به نتایجی که دو تیم در این چند هفته بدست آورده بودند، حساسیت این دیدار زیاد شده بود و دو تیم به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند.

طالب لو اضافه کرد: پیروزی تلخی را بدست آوردیم، مصدومیت مهرداد طهماسبی برای ما ناراحت کننده بود و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد و بتواند بدون مشکل در کنار تیم حضور داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از طرفی استقلال توانسته در آسیا به مرحله گروهی صعود کند که این موضوع افتخار بزرگی برای فوتبال ایران به حساب می‌آید,كيسه كشا يه ستاره ديگه اضافه كنن خخخخخخ

    • Red Army

      بازی پرسپولیس رو نگاه کن لذت ببر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج