۴۷۰۱۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انریکه: کاری به اتفاقات پایتخت نداریم

لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بتیس در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.

وبسایت نود: بارسلونا در هفته بیستم لالیگا ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه در ورزشگاه خانگی حریف به مصاف بتیس خواهد رفت و برای افزایش فشارها بر صدرنشین لالیگا نیاز به پیروزی در این دیدار دارد تا در صورت لغزش احتمالی رئال مادرید مقابل سوسیه داد بتواند فاصله امتیازی اش را با این تیم کاهش دهد. او در خصوص دیدار پیش روی کاتالان ها اعلام کرد بتیس نسبت به گذشته تغییرات گسترده ای داشته است:

بتیس نسبت به دیدار ابتدایی لالیگا تغییرات زیادی داشته است، آن ها مربی خود را نیز تغییر داده اند و شرایط متفاوتی دارند. در دیدار ابتدایی پویت با ۵ دفاع مقابل ما حاضر شد و در حال حاضر ویکتور سانچز با سیستمی متفاوت به میدان می‌آید. آن ها در ورزشگاه خانگی خود شرایط فوق العاده ای داشته اند و سعی می کنند مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کنند. با این حال تنها پیروزی در این دیدار برای ما اهمیت دارد تا بتوانیم با کسب ۳ امتیاز این دیدار فشار ها را بر روی تیم های اول و دوم لالیگا افزایش دهیم.

بارسلونا در نیمه نهایی مسابقات جام حذفی اسپانیا باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود. در ادامه لوچو در خصوص قرعه کشی مسابقات کوپا دل ری افزود:

در این مرحله از کوپا دل ری همیشه مقابل حریفان سرسخت به میدان رفته ایم و یک بار نیز مقابل اتلتی قرار گرفته ایم. دیدار سخت و دشواری خواهیم داشت با این حال پیروزی در این مرحله حضور در فینال را برای ما در پی خواهد داشت، بنابراین هر دو تیم با روحیه ای مضاعف این دیدار را آغاز خواهند کرد. تیم های حاضر در این مرحله مستحق حضور در نیمه نهایی را داشته اند و بنابراین هیچ یک از دیدارها آسان نخواهد بود، با این تفاسیر احساس می کنم بازی های جذابی را شاهد خواهیم بود.

بارسلونا در هفته های گذشته دو هافبک اصلی خود را به دلیل مصدومیت از دست داده است، اینیستا و بوسکتس به دلیل مصدومیت نمی توانند در ترکیب بارسلونا حضور داشته باشند تا شرایط این تیم تا حدی دشوار شود، با این حال کاتالان ها با چند پیروزی پی در پی در شرایط خارق العاده ای قرار دارند، لوچو در ادامه در خصوص جانشینان بوسکتس و همچنین شرایط بارسلونا افزود:

برای جانشینی بوسکتس دوست دارم از گزینه های مختلفی استفاده کنم، ماسکرانو یکی از آن گزینه ها است اما علاقه ای ندارم تا تاکتیکم را لو بدهم. در دیدارهای گذشته نمایش های خوبی ارائه داده ایم و پیروزی های مهمی را کسب کرده ایم تا بتوانیم فاصله امتیازی خود را با تیم های اول و دوم لالیگا کاهش دهیم. تنها کاری کی می توانیم انجام دهیم این است که در دیدارهای پیش رو به پیروزی برسیم و امیدوار باشیم تا رقبا امتیاز از دست بدهند. با این حال هنوز راه طولانی از فصل باقی مانده است و باید دیدارهای زیادی را برگزار کنیم. روحیه تیم مانند همیشه فوق العاده است و باید تلاش کنیم با نگاهی رو به جلو شرایط مختلف را مدیریت کنیم. هواداران همیشه در فراز و فرودهای ما پشتیبان ما بوده اند و کمک بزرگی به ما داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج