۴۶۹۳۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حقیقی: امیدوارم طلسم تساوی‌ها را بشکنیم

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت:متاسفانه در هفته‌های اخیر روی دور تساوی افتادیم اما امیدوارم این طلسم فردا شکسته شود.

خبرگزاری فارس: رضا حقیقی در مورد آخرین شرایط تیم پدیده اظهار داشت: بازی قبل مقابل نفت تهران هم از لحاظ تیمی برای ما خوب بود و هم برای شخص خودم پیام مثبتی داشت.

وی افزود: بیشتر دقایق در اختیار تیم پدیده بود و از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب بازی کردیم، اما متأسفانه طی هفته‌های اخیر نتیجه دلخواه‌مان به دست نمی‌آید. تیم ما روی دور تساوی افتاده و امیدواریم فردا این طلسم شکسته شود.

حقیقی در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: بازی گذشته یک نوع شروع برای من بود. درست است که قبلاً هم بازی کرده بودم، ولی رفته‌رفته شرایطم بهتر شد و توانستم در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم.

وی با اشاره به درگذشت پدرش و تأثیر آن روی عملکرد خود، گفت: قبل از بازی با ماشین‌سازی این اتفاق افتاد، حتی این احتمال وجود داشت که به صورت ثابت بازی کنم، اما فکر می‌کنم مشیت الهی باعث شد تا پدرم از دنیا برود و در این جور مواقع می‌شود که از لحاظ بدنی به شرایط بازی برگشت، اما واقعاً از لحاظ روحی نمی‌شود کاری کرد، به خصوص من که به‌شدت به پدرم وابسته بودم. بعد از آن اتفاق 10 روز تمرین نکردم و دوباره شرایط خیلی سخت شد، اما خوشبختانه در حال حاضر وضعیت‌ام روبه‌صعود است.

هافبک تیم فوتبال پدیده در خصوص مشکلات مالی این باشگاه و سیاه‌جامگان گفت: متأسفانه الان به این دو باشگاه رسیدگی نمی‌شود و یادم می‌آید زمانی ابومسلم و پیام در لیگ حضور داشتند که وقتی این دو تیم سقوط کردند، همه به یاد این افتادند که چرا همان‌زمان به دو تیم کمک نشد. الان هم در مورد پدیده و سیاه‌جامگان، شرایط همین‌گونه است و فکر می‌کنم کوتاهی مسئولان به این دو باشگاه ضربه می‌زند. مشهد کم کارخانه بزرگ ندارد که به این دو باشگاه کمک کنند،‌ اما انصافاً این اتفاق صورت نمی‌گیرد.

وی تأکید کرد: من از مسئولان استان خراسان گله دارم و اگرچه قبول دارم تیم نتایج خوبی نگرفته، اما باید پذیرفت که همین عدم حمایت باعث شده تا تیم نتیجه نگیرد و اگر این روزها بازی‌های پدیده و سیاه‌جامگان را ببینیم، تعداد تماشاگران را می‌تواند شمرد. من این صحنه‌ها را هم در مشهد دیده‌ام و هم در شیراز که این مسئله جای تأسف دارد.

حقیقی که زمانی در تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کرد، در خصوص اینکه حرف دلش با مسئولان چیست، گفت: من در سطح اول فوتبال ایران که تیم ملی و پرسپولیس بود بازی کردم و در جام جهانی هم به میدان رفت. قبول دارم که تصمیمات اشتباهی هم گرفته‌ام و بعضی مواقع احساس می‌کنم شرایط خوبم را از دست داده‌ام، ولی همیشه خدا دستم را گرفته و شاید همه چیز به مو رسیده ولی پاره نشده است.

وی افزود: این را برای فوتبالیست‌های آینده می‌گویم و برای مسئولان. اگر یک بازیکنی زمین خورد، بزرگان برخوردی که با من و امثال من داشتند، با او نکنند. در این چند سال به هر باشگاهی که رفتم قرارداد ببندم، هیچ کس دستم را نگرفت و کسی نگفت که رضا حقیقی تصمیمات اشتباه گرفته، ولی فوتبال که یادش نرفته است. هیچ کس نگفت که بالاخره حقیقی با تمرینات سفت و سخت برمی‌گردد و هرجا رفتم، گفتند؛ فوتبالش تمام شده است و از طرفی به فکر کار خداپسندانه هم نبودند. امیدوارم بزرگان اگر خدایی ناکرده فوتبالیستی زمین خورد دستش را بگیرند و به او هم از لحاظ فنی کمک کنند و هم به فکر آخرت خودشان باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج