۴۶۲۹۰۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بازی دوستانه با عراق هم لغو می‌شود!

لغو بازی های دوستانه تیم ملی در سال های اخیر تبدیل به یک اپیدمی شده و هر بار به بهانه ای بازی های دوستانه تیم ملی لغو می شود.

ورزش سه: لغو بازی های دوستانه تیم ملی در سال های اخیر تبدیل به یک اپیدمی شده و هر بار به بهانه ای بازی های دوستانه تیم ملی لغو می شود. طبیعتا همه دیدارهای تیم ملی که لغو می شود به بهانه کارشکنی تیم حریف یا میزبان نیست. حتی این بار تیم ملی می توانست در استادیوم العین به مصاف مراکشی ها برود که اصرار به برگزاری این دیدار در حضور تماشاگر و مخالفت فدراسیون فوتبال امارات با این امر در نهایت باعث لغو بازی شد. حال این سوال پیش می آید که ضرورت حضور تماشاگران ایرانی در این بازی با توجه به اینکه بازی در ایران برگزار نمی شد چه بود؟ در حالی که عدم مخالفت با این مسئله می توانست یک بازی خوب را برای ایران رقم بزند.

درنهایت این بازی برگزار نشد و حتی تیم ملی مراکش هم حریفی جایگزین ایران نکرد و تنها با تمریناتی که در دبی داشت برای حضور در جام ملت ها عازم گابن شد.

پیش تر این ایران بود که درخواست بازی در غیاب تماشاگران را می داد و حتی دیده بودیم در بازی های دوستانه تیم ملی پیش از آغاز بازی های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا اسامی تیم ملی به اشتباه برای سایت های خبری مخابره می شد.

تیم ملی قبل از بازی با مراکش یک بازی دوستانه خوب دیگر را هم از دست داد. بازی با کرواسی، به بهانه اینکه تاریخ تعیین شده برای برگزاری این دیدار مناسب نیست و تیم ملی نمی تواند همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. در حالی که اگر فدراسیون فوتبال قبول می کرد این بازی برگزار شود کمترین حسنش این بود بازیکنان ذخیره تیم ملی یک بازی خوب را پشت سر می گذاشتند.

این بار عراقی ها درخواست بازی دوستانه با تیم ملی را داده اند. در اسفند ماه و در تهران. هنوز پاسخی به عراقی ها داده نشده . با وجود اینکه این تیم اصرار دارد پاسخ ایران را بداند و اگر تیم ملی این بازی را قبول نمی کند بازی جدیدی را جایگزین کند.

کی روش هنوز پاسخی به این درخواست نداده! آنطور که از شواهد امر پیداست این بازی هم لغو می شود و گویی اراده ها در تیم ملی برای بازی نکردن بیشتر از بازی کردن است و همه تقصیرها را نباید با اشاره به کارشکنی و تحریم و بهانه هایی از این دست به گردن دیگران انداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردیم از بی بازی همه رقبان چنتا چنتا بازی دوستانه میکنن ماحالا اندخم کوچه ایم برانکو اختلاف مینداز وفدراسیون چراکاری نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج