۴۶۲۷۱۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

ازبک‌ها خوشحال از شرایط بحرانی تیم ملی ایران

‌دعواهای اخیر کی‌روش با مربیان باشگاهی نه تنها توجه تمام رسانه‌های داخلی را معطوف کرده،که به یکی از سوژه‌های ناب رسانه‌های رقیبان ایران در مقدماتی جام‌جهانی‌ نیز تبدیل شده است.

خبرورزشی: آتش این اختلافات هرچقدر شعله‌ورتر می‌شود، سایر رقبا از آن بهره برده و برای بالا بردن روحیه ملی‌پوشان و تیم خود استفاده می‌کنند درست مثل حرکتی که فدراسیون فوتبال ازبکستان در یکی، دو هفته گذشته انجام داد و تمام دعواها، بیانیه‌ها، تهدید به استعفا و... کارلوس کی‌روش را به صورت کامل روی سایت خود پوشش داد؛ از جمله آخرین بیانیه مربی پرتغالی که در ۹ بند منتشر و بدون یک کلمه تغییر روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال ازبکستان قرار گرفت.

ازبکستان به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه A مقدماتی جام‌جهانی‌ در آسیا از جمله رقبای سرسخت ایران قلمداد می‌شود از همین‌رو این تیم آسیای میانه که بازی رفت را با یک گل به شاگردان کارلوس کی‌روش واگذار کرده بود امیدوار است همانند ۴ سال قبل که بازی رفت را باخت اما در بازی برگشت جبران کرد تا رقابت برای صعود به برزیل تا روز پایانی ادامه داشته باشد، این بار هم در آزادی از سد شاگردان کی‌روش بگذرد. ازبک‌ها که در حال حاضر بعد از ایران و کره‌جنوبی در جایگاه سوم ایستاده‌اند در فاصله یکی، دو ماه تا آغاز دور برگشت این رقابت‌ها جنگ‌های روانی و رسانه‌ای را آغاز کرده و از اختلافات درونی اخیر میان سرمربی تیم ملی و باشگاه‌های لیگ برتری که به رؤسای فدراسیون فوتبال هم ختم شد نهایت بهره را برده و مدام از بحرانی بودن اردوی تیم ملی خبر منتشر و در این راه از بیانیه‌های کی‌روش و مصاحبه‌های برانکو برای تأیید این موضوع استفاده می‌کنند.

آخرین اقدام ازبک‌ها برمی‌گردد به انتشار بیانیه ۹ ماده‌ای کارلوس که روی خروجی سایت رسمی فدراسیون فوتبال ازبکستان قرار گرفت و متعاقب آن در سایت‌ها و رسانه‌های نوشتاری این کشور پوشش گسترده داده شد. سایت چمپیونات ازبکستان در تحلیل خود از حواشی ایجاد شده در اردوی ایران نوشت: «لغو اردوی آماده‌سازی در امارات و بازی با مراکش کافی نبود حالا تهدید به استعفا از سوی کی‌روش و صدور بیانیه‌های مختلف علیه مربیان باشگاهی و همچنین رؤسای فدراسیون فوتبال ایران نشان می‌دهد اردوی این تیم در بحران‌ترین شرایط قرار دارد و این می‌تواند خبر خوبی برای ملی‌پوشان ازبک باشد تا از این موقعیت بهره برده و از شانس مجدد برای صعود به جام‌جهانی‌ روسیه استفاده کنند». این درحالی است که سایر رسانه‌های ازبک هریک نظرات خود را منتشر کردند اما متفق‌القول به فوتبال‌دوستان این کشور القا کردند که ایران شرایط خوبی ندارد و با دعواهای اخیر کی‌روش با اهالی فوتبال و باشگاه‌ها زیاد نباید ترسی از ایران داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب تبریک ب برانکو و تیمش

    • رضا

      خوب بود

    • خاسر

      طرفداران پرسپولیس مبارکتان باد که باعث ارتقای روحی تیم های همگروهی ایران شده ایدامیدواریم احساسات ملی تان تقویت شد.

      پاسخ ها

      • بی نام

        حالا نه اینکه شما دلتون واسه تیم ملی می سوزه نه داداش از بحران پرسپولیس خوشحالی تیم ملی واسه همه ست اون موقع که دعوا بین قلعه نویی و کیروش بود م این حرفا رو میزدی ،خدا به انسان چیزی به نام منطق داده که ازش استفاده کنی نه اینکه آکبند از این دنیا با خودت ببری اون دنیا

    • بدون نام

      دو مربی حرفه ای هستن و میدونن اختلافاتشون ربطی به کاراییشون نداره
      حالا بذار اونا خوشحال باشن
      هیچی نیستن

    • بدون نام

      حق باکیروش بزرگ و باهوش برانکو کوچیک گمنام وبی منطق میخواد وارزوی مربیگری ایران دار وبااین کاردشمن ایران و تیم ملی بهتر حالش و بگیرن دیگه ازاینکارهای اشتباه نکن من پرسپولیس ۲اتیشیم ولی تیم ملی واجب تر وهیچکس کیروش نمیش باکیروش ۸تااول جهان میشیم شک نکنید شایدم روسکو بریم چون نشان داد ۵سال اول اسیا بابرنامه ریزی کم و تدارکات کم کارهرکسی نیست حتی ارژانتین و برزیل فدراسیون کارو جورکن تا رقیلان و دشمنان استفاده نکنن فقط برانکو مشکل سازشد اگه بازیکنان خوبم نداشت هیچی نبود فقط توکرواسی و ایران مربیگری کرده وسابل مقایسه باکیروش نیست زمین تا اسمان فرق میکنند حیف کیروش قدرش و بدونیم کیروش خدا به ایران داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج