۴۵۷۳۰۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال قدر داشته هایش را نمی داند

آبی های تهرانی که تمام تمرکز خود را به جذب بازیکنان جدید معطوف کرده اند در رختکن خود بازیکنان و مربیان ناراضی و مستعد زیادی دارند.

شفقنا ورزشی: با شروع فصل نقل و انتقالات تمرکز منصوریان، کادرفنی و مدیران استقلال معطوف به خرید ستاره‌های جدید است. اتفاقی که باعث شده تا آبی های تهرانی از داشته های خود غافل شوند و بسیاری از داشته های این تیم که کم از لیست بازیکنان ورودی ندارد، مورد بی مهری قرار گیرند.

استقلالی ها در حالی در خط حمله به دنبال جذب بازیکن هستند که بهترین بازیکن این تیم یعنی کاوه رضایی به دلیل مشکلات متعدد درخواست جدایی داده است. مهاجم آبی ها روز شنبه به دلیل عدم انجام تعهدات مدیران استقلال و صحبتهای زمانی در تمرین حاضر نشد و خواستار دریافت رضایت نامه خود شده است.

از سوی دیگر مدیران استقلال فرشید باقری و روزبه چشمی را در اختیار دارند اما در نیم فصل لیگ به دنبال جذب بازیکن گران قیمتی مانند تیموریان هستند که در روزهای پایانی فوتبال خود به سر می برد. این تصمیم استقلالی ها اما مطمئنا دلایل غیر فنی نیز دارد که نباید فراموش کرد این تصمیم آنها باعث از دست رفتن ستاره هایی مانند چشمی و باقری خواهد شد.

استیو جونز مربی بدنساز استقلال که به گواه بازیکنان و حاضران در تمرین نقش پر رنگی در آمادگی جسمانی بازیکنان استقلال داشته و یکی از اعضای تاثیر گذار تمرین این تیم به شمار می رود، روزهای زیادی است که به دلیل بد قولی آبی ها با وجود حضور در تمرین از تمرین دادن بازیکنان خود داری می کند تا از همین امروز افت بدنی بازیکنان استقلال در روزهای پرفشار بهمن و اسفندماه قابل پیش بینی باشد.

مدیران استقلال این روزها بی توجه به داشته های رختکن این تیم تمام تمرکز خود را به اضافه کردن بازیکنان معطوف کرده اند و به نظر می رسد با این روند این تیم در ادامه نیم فصل متضرر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امسال استقلال نابودکردن ازهیعت مدیره تاسرمربی فقط دنبال دم خودشون به دور خودمی چرخند همین ستارهاک دراختیارتونه چه گلی به سرما زدی ک دنبال اندو وبیرون کردن رحمتی انگاراگراین کارکردتمام مشکلات برطرف میشه ا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج