۴۵۶۱۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موسوی: به نیم فصل دوم استقلال امیدوار هستم

مهاجم سابق استقلال گفت: استقلال از این بالا و پایین ها در طول حیاتش زیاد دیده است.من یقین دارم که از این چالش نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

هوادار: سید علی موسوی مهاجم سابق استقلال و تیم ملی کشورمان در تشریح آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: منصوریان در شروع کارش در استقلال قدری کم تجربگی کرد و این کم تجربگی باعث شد تا او با معضلاتی در این تیم مواجه باشد. اما به نظر من رفته رفته بر اوضاع مسلط شد و توانست به وضعیت تیمش سر و سامانی دهد. استقلال در چهار پنجه هفته اول اصلا خوب نبود و بیشترین امتیازات نیز در همین هفته ها از بین رفت. اما شرایط استقلال از دربی و بعد از آن به طور کلی بهتر شد. البته استقلال هنوز تا ایده آل شدن خیلی خیلی فاصله دارد.

وی افزود: به نظر من شرایط استقلال در نیم فصل دوم بسیار بهتر از نیم فصل اول خواهد بود. بهرحال منصوریان شناخت کافی از تیم،؛ بازیکنان و اطرافیانش پیدا کرده و بهتر می تواند استقلال را کنترل کند. او حالا نقاط ضعف تیمش را نیز شناسایی کرده و در صدد ترمیم آن است.

مهاجم سابق آبی ها ادامه داد: به نظر من خط حمله استقلال گرچه رویایی نیست، اما شرایط نسبتا مطلوبی دارد. بازیکنی مثل کاوه تقریبا هم خوب گل می زند و هم خوب گل می سازد و این یک ویژگی بزرگ برای این بازیکن است. امیدوارم کاوه در نیم فصل دوم انگیزه هایی به مراتب بالاتر از نیم فصل اول داشته باشد. ضمن این که جابر انصاری هم یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر کشور است و حضور او در خط حمله استقلال یک نعمت محسوب می شود. جابر این توانایی را دارد که در پست های دیگر هم بازی کند.

پیشکسوت استقلالی ها ادامه داد: استقلال بازیکنان خوب دیگری هم در فاز تهاجمی دارد. نفراتی مثل محسن کریمی و برزای که اساس کارشان سرعت بالا و هوش ناب شان است. به نظر من یکی از نقاط ضعف استقلال در نیم فصل نخست، فقدان یک بازی ساز حرفه ای در خط میانی استقلال بود و به طور کلی ضعف هافبک های استقلال در خلق موقعیت.

موسوی در توضیح این مطلب گفت: عمده گل های استقلال را مهاجمان این تیم زده اند. کاوه رضایی، جابر انصاری، علی قربانی و برزای و کریمی. ضمن این که عمده گل های این تیم هم توسط خود مهاجمان ساخته شده است. مثلا کاوه بهترین گل ساز استقلال است و بعد از او هم جابر. سایر گل ها هم از روی حرکات مدافعان کناری و ارسال آنها زده شده است و هافبک های استقلال کمترین مشارکت را در گل سازی و گل زنی داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج