adexo3
۴۵۵۸۳۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

انریکه: مستحق شکست نبودیم

بارسلونا در نخستین دیدار خود در سال ۲۰۱۷ در سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و در نهایت با حساب ۲-۱ مقابل حریف خود شکست خورد.

وبسایت نود: بارسلونا با هدایت لوییز انریکه بار دیگر سنت شکنی نکرد و مطابق دو سال میلادی گذشته، در نخستین دیدار سال نوی میلادی موفق به پیروزی مقابل حریف خود نشد. بارسا ابتدا با حساب ۲-۰ از حریف خود عقب افتاد، گل‌های آدوریز و ویلیامز باعث شد تا تیم ایالت باسک در شرایط مناسبی قرار بگیرد اما ضربه ایستگاهی مسی در نیمه دوم باعث شد تا همه چیز به دیدار برگشت در نیوکمپ محول شود. اتلتیک بیلبائو در این دیدار بازی خشنی را به نمایش گذاشتند و در دقایق پایانی با اخراج دو بازیکن مجبور شدند ۹ نفره به دیدار ادامه دهند، رائول گارسیا در دقیقه ۷۴ و ایتوراسپه در دقیقه ۸۱ از زمین بازی اخراج شدند اما بارسا باز هم موفق نشد از شکست در این دیدار بگریزد . بارسا در نیمه نخست این دیدار نمایش فوق العاده ضعیفی داشت و قدرت پاینن پاس‌های بازیکنان این تیم باعث شد تا اتلتیک روی دو اشتباه بازیکنان بارسلونا، دوبار به گل برسند اما در نیمه دوم آبی اناری‌ها تا حدودی به سبک خود بازگشت و موفق شده فوتبال خود را بر حریف نامدار خود دیکته کنند اما مهاجمین این تیم در ضربات پایانی خود دقت کافی را نداشتند تا مطابق دو سال میلادی گذشته، نخستین دیدار سال نوی میلادی را بدون برد پشت سر بگذارند. لوییز انریکه پس از این دیدار با اعلام این موضوع که شاگردانش حداقل باید در این دیدار به تساوی می‌رسیدند در این خصوص گفت:

گل لئو به ما این فرصت را داد تا با شرایط بهتری به دیدار ادامه دهیم اما باید از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم. دقت کافی را روی توپ‌های آخر نداشتیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. دیدار برگشت بسیار دشوار خواهد بود، باید مطمئن باشیم که گلی دریافت نخواهیم کرد و از طرفی باید بتوانیم برابر حریف گلزنی کنیم. نیمه نخست بدترین اتفاقات ممکن برای ما رقم خورد اما در نیمه دوم عکس العمل مناسبی نشان دادیم و بازی تیمی خوبی ارائه دادیم.

انریکه: مستحق شکست نبودیم

اتلتیک با روش و فلسفه همیشگی خود بازی کرد، آن‌ها فشار زیادی بر حریف وارد کردند و از حداقل فرصت‌ها بیشترین استفاده را بردند. روی دو اشتباه و دو ضد حمله از حریف دو گل دریافت کردیم. فشار زیادی که اتلتیک بر مدافعان ما وارد کرد باعث شد تا این اشتباهات رخ دهد. در نیمه نخست تنها مالک توپ بودیم و نتوانستیم موقعیت‌های مناسبی به دست بیاوریم و در نهایت با کارت زردهایی که داور این دیدار به بازیکنان ما داد، بدترین شرایط ممکن را برای ما رقم زد. با این حال در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم و به هر حال مقابل تیم ۹ نفره بازی می‌کردیم. اتلتیک با بازی خود شما را مجبور می‌کند که با نحوه متفاوتی توپ را از خط دفاع به خط حمله برسانید، آن‌ها با پرس شدیدی که بر مدافعین حریف وارد می‌کنند باعث می‌شوند تا تعداد پاس‌هایتان را محدود کنید و تنها پاس‌هایی را ارسال کنید که از دقت آن‌ها اطمینان دارید.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد و بارسلونا اگر می خواهد به مرحله سوم جام حذفی اسپانیا صعود کند نیاز دارد تا در آن دیدار برابر حریف خود به گل برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      خییلیی شااد شدم هوووراااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج