۴۵۲۰۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مانه: تلاشمان برای رسیدن به چلسی نیست

مهاجم سنگالی لیورپول عنوان کرد آنها کاری به عملکرد چلسی در صدر جدول ندارند و تلاشی هم برای رسیدن به این تیم انجام نمی‌دهند.

خبرگزاری ‌ایسنا: ‌به نقل از ایندیپندنت، چلسی و لیورپول، تیم‌های اول و دوم لیگ برتر انگلیس این هفته‌ بازی خودشان را با برد به پایان رساندند تا کورس صدرنشینی آنها ادامه داشته باشد.

سادیو مانه درباره عملکرد لیورپول در این فصل و رقابت با چلسی گفت‌: کاری به نتایج چلسی ندارم و فقط به بازی خودمان فکر می‌کنیم. فقط می‌خواهیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم. خیلی زود است تا به اتفاقاتی که قرار است در ماه می رخ بدهد فکر کنیم. هنوز نیم فصل لیگ برتر تمام نشده است. جاه طلبی‌های زیادی در این فصل داریم که یکی از آنها این است که بتوانیم تا جایی که ممکن است بالا برویم.

مانه ادامه‌ داد: تیم خیلی خوبی داریم و بازیکنان با کیفیت زیادی نیز در تیم هستند. قابلیت انجام کارهای بزرگی در این فصل داریم و می‌خواهیم در پایان فصل عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته باشیم.

چلسی امروز (شنبه) میزبان استوک سیتی است. همچنین لیورپول نزدیک‌ترین تعقیب کننده چلسی باید در دیداری حساس و تعیین کننده در خانه پذیرای منچسترسیتی باشد. مهاجم گلزن سنگالی لیورپول در پایان نیز گفت‌: حضور در بین مدعیان قهرمانی شیرین است. امسال تیم خیلی خوبی با بازیکنان قابلی در تیم داریم. بازیکنان جوان زیادی به تیم اضافه شدند. احساس خیلی خوبی در تیم حکم فرماست. می‌خواهیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. می دانیم بازی سختی برابر سیتی خواهیم داشت اما رکوردمان در آنفیلد خوب بوده و می‌خواهیم این رکورد را ادامه بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج