۴۵۰۹۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جعفری: به نقل و انتقالات نیم‌فصل علاقه‌ای ندارم

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: نقل و انتقالات نیم‌فصل را دوست ندارم و اگر بخواهم باشگاهم را تغییر دهم، تا آخر فصل صبر می‌کنم.

خبرگزاری ایسنا: حسن جعفری بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط این تیم در نیم‌فصل گفت: نیم فصل خوبی بود. تیم ما علی‌رغم ارائه‌ بازی‌های باکیفیت نتوانست نتایج لازم را کسب کند و امتیازهای مورد نیاز را بدست آورد.
وی درباره ی شرایط خودش نیز ادامه داد: اگر نیم‌فصل را به دو بخش تقسیم کنیم، در بخش اول و به دلیل اینکه تازه از مصدومیت رها شده بودم آمادگی لازم را نداشتم اما رفته رفته شرایطم بهتر شد و توانستم بازی های خوبی ارائه دهم. امیدوارم نیم‌فصل دوم نیز این روند رو به جلو را ادامه دهم و بتوانم به تیمم خدمت کنم.
بازیکن تیم فوتبال پدیده درباره چهار بازی آخر این تیم برابر تیم های قدرتمند لیگ نیز بیان کرد: شاید از آن ها بهتر نبودیم اما ضعیف‌تر هم نبودیم. در مقابل پرسپولیس قوی‌تر از آن ها ظاهر شدیم و حتی می توانستیم برنده ی آن دیدار باشیم. در دیدار با تراکتور، یک نیمه برای ما بود و یک نیمه برای آن‌ها. در بازی برابر ذوب‌آهن باید پیروز میدان می‌شدیم اما فرصت سوزی کردیم. در مقابل استقلال نیز موقعیت هایی بیشتر از تیم حریف داشتیم اما نتوانستیم آن‌ها را تبدبل به گل کنیم.
جعفری هم‌چنین درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز تصریح کرد: از چند تیم پیشنهاد دارم اما چون علاقه‌ای به نقل و انتقالات میان‌فصل ندارم دوست دارم در تیمم بمانم و زیر نظر آقای مهاجری به کارم ادامه دهم. اگر خواستم باشگاهم را تغییر دهم، می‌گذارم برای آخر فصل که فرصت خوبی برای فکر کردن دارم.

بازیکن سابق سپاهان در پایان گفت: با توجه به این که در نیم‌فصل دوم بازی های بیشتری در خانه داریم، باید بهتر ظاهر شویم و تمام امتیازهای داخل خانه را کسب کنیم تا بتوانیم به هدفمان که قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول است دست یابیم. هدفمان در ادامه‌ فصل قرار گرفتن در رتبه های ششم یا هفتم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج