۴۵۰۲۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورکیانی: ما بازیکنان‌مان را به تیمی نمی‌دهیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تأکید کرد که بازیکنان این تیم در نیم‌فصل جدا نخواهند شد و باشگاه آنها را به تیمی نمی‌دهد.

علی پورکیانی در واکنش به درخواست باشگاه استقلال تهران برای جذب مهدی رحیم زهیوی اظهار داشت: تا ساعت ۱۷ روز گذشته (سه‌شنبه) که من در محل کارم بودم، استقلالی‌ها نامه‌ای ارسال نکرده بودند. نامه آنها دیشب به باشگاه رسیده است و من صبح امروز آن را دیدم. با این حال مهم نیست که باشگاه‌ها نامه بزنند. اینها فقط مناسبات اداری است. ان‌شاءالله ما بازیکنان‌مان را حفظ خواهیم کرد و به هیچ‌کس نمی‌دهیم.

وی در ادامه افزود: قصد نداریم بازیکنان‌مان را به تیمی بدهیم و تا این لحظه هم جدایی هیچ بازیکنی رسمی نشده است. ما همه را حفظ خواهیم کرد، به خصوص بازیکنانی چون زهیوی، طیبی، بیت‌سعید و همه آنهایی که در این چند سال تلاش مضاعف داشتند تا استقلال خوزستان موفق باشد. کادرفنی، مسئولان باشگاه و مسئولان استان راضی به جدایی آنها نیستند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره اینکه آیا از رسانه‌ای شدن پیشنهاد استقلال تهران به زهیوی ناراحت شده است، گفت: فوتبال حرفه‌ای است و بهتر است من در این باره اظهارنظری نکنم. گلایه‌ای از استقلالی‌ها نداریم. فصل نقل‌وانتقالات است و همه می‌توانند نامه‌نگاری کنند که پاسخ آنها را در زمان مقرر می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج