۴۴۸۸۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ذوالفقاری: به زمین‌های بد عادت کرده‌ایم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: بازی با نفت تهران برایمان بسیار مهم بود و کسب ۳ امتیاز این بازی کاملا حیاتی بود.

خبرگزاری فارس: ایوب ذوالفقاری در مورد پیروزی دو بر صفر تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نفت تهران، گفت: بازی بسیار خوبی بود. نفت تیم بسیار قوی و با انگیزه‌ای است که در دیدار روز گذشته شاداب ظاهر شدند. بازیکنانی که برای ما به میدان می‌روند همواره خوب جواب دادند و دیروز هم دیدید این اتفاق افتاد و توانستیم هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه در صورت امتیاز از دست دادن مقابل نفت کارشان خیلی سخت می‌شد، اظهار داشت: در صورت رقم خوردن این اتفاق کارمان خیلی سخت می‌شد. از طرفی نفت تهران و ذوب آهن در رده‌های سوم و چهارم ما را تعقیب می‌کردند و از سوی دیگر پرسپولیس در صدر فاصله‌اش را بیشتر می‌کرد. این برد برایمان حیاتی بود و خوشبختانه با صرف فعل خواستن توانستیم این سه امتیاز مهم را کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه تختی، عنوان کرد: ما به شرایط بد زمین‌ها عادت کرد. جای شکرش باقی است که هفته قبل در زمین شهر گچساران که شرایط بدتری داشت به میدان رفتیم و این مسئله باعث شد کمی برای این بازی آماده شویم.

ذوالفقاری در مورد اینکه تراکتورسازی چه زمانی به اصفهان سفر می‌کند، گفت: قرار بود شب گذشته به تبریز باز گردیم اما به دلیل شرایط آب و هوایی این پرواز لغو شد و در حال حاضر در تهران هستیم. منتظر اعلام سرمربی تیم هستیم تا زمان سفر به اصفهان مشخص شود.

وی در مورد دیدار مقابل ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، خاطرنشان کرد: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است که در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده است. درست که قرعه میزبانی به سود ذوب آهن شده و این تیم در بازی نیمه نهایی میزبان است اما این مسئله به هیچ وجه متضمن کسب موفقیت نیست در دو دوره اخیر در شرایطی که میزبان بودیم از جام حذفی کنار رفتیم امیدوارم این بار این مسئله بر عکس شود.

ذوالفقاری در مورد بحث حضور امید عالیشاه و احمد نوراللهی، خاطرنشان کرد: به هر حال تراکتورسازی تیم نیروهای مسلح است و برخی بازیکنان برای گذراندن خدمت سربازی به این تیم می‌روند.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد سروش رفیعی و اینکه آیا توافقی حاصل شده است، اظهار داشت: مذاکرات در این مورد انجام می‌شود و احتمال دارد رفیعی در تراکتورسازی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج