۴۴۶۲۳۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

درباره نوراللهی و عالیشاه؛ بی‌تعصب یا دوراندیش؟

جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتورسازی برای گذراندن دوران خدمت سربازی، بشدت حاشیه‌ساز شده است.

وطن امروز: جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتورسازی برای گذراندن دوران خدمت سربازی، بشدت حاشیه‌ساز شده است. فضا به قدری ملتهب شده که طاهری سرپرست باشگاه این دو بازیکن را به بی‌تعصبی متهم کرده و مدعی شده آنها خودشان را مشمول کرده‌‎اند تا از پرسپولیس جدا شوند. این در حالی است که این دو بازیکن از محبوب‎ترین‌های پرسپولیس در میان هواداران هستند و انگ بی‌تعصبی به سختی بر چهره آنها می‌نشیند.

قضاوت درباره کاری که این دو بازیکن انجام داده‌‎اند کار ساده‌ای نیست. گفته می‌شود برانکو پیش از این به آنها اعلام نیاز کرده و وعده داده بود با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، به آنها فرصت بازی خواهد رسید. اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که در شرایطی که برانکو در رقابت‌های لیگ برتر به نوراللهی و عالیشاه فرصت بازی نمی‌دهد، آنها برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا چقدر شانس خواهند داشت؟

برای قضاوت درباره اتفاقات رخ داده باید از هر دو طرف به ماجرا نگاه کنیم. از نگاه باشگاه پرسپولیس، این دو بازیکن هم در سخت‌ترین روزها تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته‌اند و هم با پیوستن به نزدیک‌ترین رقیب این تیم، پرسپولیس را تضعیف و تراکتورسازی را تقویت کرده‌اند. در این‌باره باید حق را به باشگاه داد که از این دو بازیکن دلخور باشد. اما شاید بهتر باشد خودمان را به جای نوراللهی و عالیشاه هم بگذاریم. آنها می‌دانند با توجه به فلسفه برانکو در تغییر ندادن ترکیب تیم برنده، در این فصل شانس زیادی برای بازی کردن نخواهند داشت. از سویی باید دیر یا زود خدمت سربازی را سپری کنند و برای گذراندن دوره سربازی، چه تیمی بهتر از تراکتورسازی مدعی قهرمانی؟ آنها با دوراندیشی به این نتیجه رسیده‌اند که در تراکتورسازی، هم فرصت بیشتری برای بازی خواهند داشت و هم سربازی خود را به راحت‌ترین شکل ممکن خواهند گذراند. آیا واقعا گذراندن خدمت سربازی، انتخاب بهتری نسبت به ادامه نیمکت‌نشینی نیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امید و احمد بلاخره باید به خدمت میرفتن و الکی بهشون انگ بی غیرتی نبندین چون واس تیم خیلی زحمت کشیدن مخصوصا بازی با استقلال که 4 تایی شون کردیم.به امید برگشت زودشون.

    • بدون نام

      کار این دو نفر کاملا بچه گانه و غیر حرفه‌ای بود. اگر میخواستند به خدمت مقدس سربازی بروند اول فصل این کار انجام می دادند تا باشگاه روی آنها برای این فصل حساب نمی کرد و از طرفی باعث قویترین شدن رقیب اصلی پرسپولیس می شوند

    • محمد

      اگه منم جای اونا بودم میرفتم به نظر شما نیمکت نشینی خوبه
      یا خدمت سربازی که اونم به این راحتی. بالاخره باید میرفتن چه موقع بهتر از الان در ضمن احمد و امید باید پیشرفت کنن نه رو نیمکت بشینن انشاءالله خدمت سربازیشون تموم میشه برمیگردن
      پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج